Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390065 Lichte Streep Ovulatietest

• Auteur
  • Iloontje2286
    Bijdrager

hallo,
    ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik zit nu op 26 dagen en ben al 13 dagen aan het testen met ovulatietesten maar toen ik er mee begon leek het wel dat de streep iets duidelijker was maar ik dacht misschien wat te vroeg. ik heb altijd een cyclus van 33 dagen. afgelopen keer 51 dus een beetje een uitschieter. Maar nu blijft die ovulatietest maar licht postief zou ik nu nog een eisprong kunnen krijgen of zou die al geweest zijn snap het niet:S kent iemand dit? de ovulatietesten zijn trouwens van sensitest dipstick ben er wel bekend mee 2x eerder gebruikt toen wel 2x 2 duidelijk mijn eisprong gevonden.

#4145434 Quote

Hoi Iloon,
    ik gebruik ook de testen van sensitest.
    Voor de positieve ovu test maar 1 streepje.
    een dag na mijn positieve ovu test was de test alweer negatief, dus alleen de teststreep maar helemaal geen 2e streepje.

Ik heb laatst (om eens uit te proberen) een ovu test gedaan een paar dagen voor mijn NOD toen had ik wel een licht 2e streepje.
    Overigens niet zwanger.

Weet niet of je er wat aan hebt.
    Sterkte.
    groetjes Fleur

Anjuli
    Bijdrager
    #4145519 Quote

Hi Iloon,

Als ik jou was zou ik de de digitale ovulatietesten van clearblue gebruiken. Die zijn tenminste duidelijker af te lezen, dan zit je tenminste niet te twijfelen over de uitslag.

Groetjes,

Anjuli

Anjuli
    Bijdrager
    #4145520 Quote

Hi Iloon,

Als ik jou was zou ik die digitale ovulatietesten van clearblue gaan gebruiken. Die kan je tenminste duidelijk aflezen, zodat je niet aan het twijfelen bent over de uitslag.

Groetjes,

Anjuli

#4146891 Quote

Toen ik voor mijn 1e zwangrschap ging heb ik ook een ovulatietest gebruikt. Er was wel een streepje te zien, maar lang niet zo duidelijk als hij had moeten zijn. Daarna was er geen streepje meer. Had het zekere voor het onzekere genomen en RAAK! De kleur hoeft dus niet per se even sterk te zijn als op het voorbeeldje!

Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct