Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390198 Vliegen Met 7 Weken

• Auteur

Weet iemand of het schadelijk is om in een vroeg stadium al te vliegen? Het is maar een korte vlucht van 1,5 uur, maar heb ergens gelezen dat het kans op miskramen kan verhogen. Klopt dit?

#4145564 Quote

Volgens mij niets aan het handje hoor. Ze raden vliegen later in de zwangerschap af. Maar dat is volgens mij alleen maar om geen noodstop te hoeven maken als de baby komt!

#4145585 Quote

Idd net wat Sjaan zegt 😉
    Geen probleem om te vliegen hoor! 7 weken is er nog niets aan de hand!
    Ga zelf nog vliegen met 29 weken, kan gewoon!

Na 34 weken doen ze moeilijk, ivm mogelijke bevalling idd!

#4145592 Quote

Ik ben met 7 weken naar Mallorca gevlogen zonder problemen

#4145607 Quote

Van die 34 weken weet ik inderdaad, maar toen ik las dat het in een vroeg stadium de kans op een miskraam kan vergroten schrok ik wel ff!

#4145715 Quote

Ik heb het indd ook gelezen Steph dat je beter niet kan vliegen in de eerste 3 maanden omdat het d ekans op een miskraam verhoogt.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4145722 Quote

Hi,

Volgens mij mag het gewoon. net wat hierboven gezegd wordt: later in de zwangerschap willen ze dat niet meer omdat ze dan bang zijn dat je in het vliegtuig moet gaan bevallen! Nu is er niks aan de hand.

Gr. Tamara.

#4145848 Quote

Hoi hoi

Toen ik 7 weken zwanger was, naar Kreta gevlogen niets aan de hand, tip… neem een flesje cola mee, helpt tegen de misselijkheid, mocht je die hebben in het vliegtuig en dan heb je meteen iets om te drinken tijdens het landen

#4145876 Quote

Ik ben in Nova’s zwangerschap, was 6 weken toen we heengingen en 9 toen we terugkwamen naar Indonesië gevlogen, amst-singapore was 13 uur en singapore-jakarta 2 uur…2x binnenlandse vlucht van anderhalf uur en de terugreis weer, Nou heb een gezonde dochter gebaard!!!

Dit keer ben ik zwanger geraakt op Bali en was 3 weken zwanger toen we terugvlogen, en heb afgelopen dinsdag een uitgebreide echo gehad en ons zoontje ziet er voor ze het kunnen zien goed uit.

Ik zeg: LEKKER VLIEGEN!!! als jij je goed voelt natuurlijk hahaha…

Een miskraam is een aanlegfout of dat 1 van jullie 2 een gene draagt die niet in orde is…een miskraam ontstaat echt niet door drukverschil ofzo hoor…

Liefs randy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct