Hoi Jacqline,
Ok, ik las je verhaal en bij mij gingen er meteen alarm bellen rinkelen! zo herkenbaar!!
Wij zijn ook heel lang aan het lijntje gehouden door zowel de huisarts als het consultatieburo, met het zelfde antwoord als jij, ze ziet er goed uit en is geen projectiel spuger!!
Diep in mijn hart wist ik zeker dat er wat was en dat het niet normaal was. na 7 maanden werden we pas serieus genomen omdat ze mijn dochter een oorontsteking had en 3 AB kuren nodig had om te herstellen en ze bleef koorts houden, dit is kwam dus door de reflux omdat het keel neus en oorgebied veel te voorduren krijgt door het maagzuur!
mocht het niet beter worden ga echt op je strepen staan!! dit heb ik niet gedaan en heb er echt veel spijt van dat ik dat toen niet heb gedaan.
Hier gaat het nog niet zo, slapen is nog steeds heel slecht, heel onrustig. Ze slaapt nu vaak tussen ons in omdat ik het niet meer trek als ze wakker word ligt ze dichtbij en hoef ik er niet uit.
Ik hoop dat het johannesbroodpitmeel gaat werken! je moet wel even zoeken naar de juiste dikte en speen verhouding.
succes en mocht je evt nog vragen hebben (niet dat ik alles weet) of mocht je je verhaal kwijt willen geen probleem hoor!
ik ben benieuwd hoe het verder verloopt laat je het nog even weten?
groetjes vlinder