Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390248 Toch Niet Zwanger Maar Ook Niet Ongesteld

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik ben niet zwanger, maar ook nu blijft mijn menstruatie weer uit.
    Na eerder 3 maanden niet ongesteld te zijn geweest en in december eindelijk weer wel, komt mijn menstruatie nu weer niet.
    Ik hoop echt niet dat mijn cyclus nu 3 maanden duurt.
    Gelukkig heb ik mijn afspraak bij de fertiliteitsarts op 4 feb. nog niet afgezegd en ga ik dus ook maar als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.

Liefs, Anne

#4145604 Quote

Hoi Anne,

Wat vervelend zeg. Je cyclus kan inderdaad van slag zijn als je net gestopt bent met de pil.

Je hebt geen kwaaltjes en nog geen test gedaan?

Heel veel su6!

#4145661 Quote

Hoi Liselotte,

Dat mijn cyclus in de war is is niet van de pil, die slik ik al jaren niet meer.
    Ik heb in augustus een miskraam gehad en ben daarna in september ongesteld geworden en daarna pas in december weer en nu blijft hij weer uit.

Ik heb wel vanochtend nog een test gedaan en deze was negatief. Nu maar hopen dat ik toch snel ongesteld word en dat we in ieder geval weer door kunnen gaan.

Groetjes, Anne

#4145686 Quote

He Anne,

Wat enorm balen, m’n cyclus is ook nog steeds niet helemaal de oude en heb nu bij een homeopatische shop wat gehaald. 1e Ronde dat ik dat nu gebruik, dus ik weet nog niet of het aanslaat. Het kan ook de eventuele kwaaltjes rondom een menstruatie (emoties) verzachten. Zodra ik een positieve test in handen heb moet ik ermee stoppen.
    Ik laat nog wel even weten hoe het gaat.

Liefs grotebroer

#4145732 Quote

Hoi grotebroer,

Ik ben benieuwd of het werkt!
    Gelukkig heb ik die afspraak op 4 feb. nog niet afgezegd, dus als ik dan nog steeds niet ongesteld ben ga ik toch maar gewoon en hoop ik dat hun mij kunnen helpen, want ik baal er echt van.
    Ik heb echt geen idee wanneer mijn ovulatie nu is als het zo onregelmatig blijft.

Jij ook succes!

Liefs, Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct