Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe blijven jullie wakker?

• Auteur

He meiden, ben blij dat jullie het zelfde hebben.
    hahah sorry maar moest er wel om lachen boven de nagels van je klant in slaap gevallen.
    Hopen dat we gauw het eerste termijn voorbij zijn zodat we weer een beetje energie krijgen.

Ik merk dat als ik een appel eet als ik de dip heb en een glas jus drink ik er aardig overheen kom.
    Maar de tijd blijft langzaam gaan tot dat ik eindelijk naar huis kan vanaf het werk.

Ik zou bijna zeggen slaap lekker allemaal, maar aangezien de dag nog jong is. volhouden!!!!!!!

liefs nath

#4146776 Quote

Ik was ook erg moe, ik neem nu Floradix met Jus d’orange en voel me stukken fitter. Dit kan je bij ons bij de Etos komen, misschien werkt het bij jou ook wel.

liefs

#4147001 Quote

Hey,
    Ben ook zo verschrikkelijk moe! En ’s nachts inderdaad moeite met slapen…
    Ik ga zodra ik uit mijn werk kom thuis eerst 1.5 a 2 uur slapen. Dan koken, eten… Maar aan sporten kom ik niet meer toe.
    Ik twijfel ook heel erg of ik het op mijn werk niet moet vertellen aan leidinggevende, omdat ik maar moe blijf…
    Tegen directe collegas vertl ik steeds maar smoezen… Slecht geslapen, weinig geslapen, druk, etc.
    ga denk ik ook maar even bij de etos kijken

#4147524 Quote

hahahah ik ben te moe om naar de etos te gaan.
    echt straks maakt mijn baas me wakker en dan heb ik gewoon een deuk van mijn bureau in mijn wang staan.
    Ik vind zwanger zijn geweldig. Maar momenteel denk ik alleen.
    Moet ik nu kotsen? ik moet naar huis moet slapen.
    Zit zwaar verstopt. Heb serieus last van de hormonen.

Gister moeders voor moeders geweest leuke ervaring. en ik dacht oke ga nu maar ik wil slapen.

help

#4147895 Quote

Ook ik mag me aanmelden voor het moe zijn…

Gister sloeg de bom pas in, jeetje mina!! Helaas kan ik niet eerder naar huis van mijn werk en werk ik erg veel avonddiensten.. Ook slaak ik ’s nachts amper (of ben heel vroeg wakker) waardoor ik vreselijk lange dagen heb. Vanaf 14:00 drink ik AA drink en eet ik een heel pakje dextro weg en dan lukt het me net aan om mijn ogen open te houden op het werk…. Ben blij dat ik in feb nog een weekje vrij ben zeg! Pffff even bijtrekken!

Liefs!

#4148097 Quote

Erg he!!

ze zouden 1ste trimester zwangerschapverlof moeten invoeren, zullen we een petitie opstellen??

#4148235 Quote

ja dat gaan we doen! ik kan ook echt de hele dag slapen. en nu met die kou denk ik: ik wil een winterslaap, haha!

#4148661 Quote

overdag wil ik slapen en ’s nachts lig ik wakker, erg raar. komt allemaal door die rothormonen, haha. Bij m’n vorige zwangerschap had ik last van slapeloosheid, ik vond het ook gewoon zonde van m’n tijd om te slapen??? je kon zoveel dingen doen in die uren, ik kan er nu om lachen, maar mijn man toen echt niet, hihi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct