Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390309 Zwangerschapsvergiftiging

• Auteur

Gister bij de verloskundige geweest en het was allemaal niet zoals het moet zijn. Bloeddruk te hoog, eiwitten in de urine en ze vond mijn buik wat klein voor 34 wkn. Dus voor de zekerheid direct door naar het ziekenhuis. Echo gehad, bloed geprikt, hartfilmpje van de beebs gemaakt en weer bloeddrukmeten en urinecontrole. Echo wees uit dat het gewoon een kleine baby is en niets buiten de normalen. Hartfilmpje was goed maar niet super zei de gyn. bloeddruk al wel wat gedaald gelukkig maar nog steeds eiwitten in urine:S. Dus a.s. maandag weer heen en alle test weer laten doen omdat ze toch wel bang zijn voor zwangerschapsvergiftiging, en dan hopen dat alles goed is.
    Dat was gister weer een hele middag met stress, bah.
    Zo even mijn verhaal van deze rotmiddag.

#4145673 Quote

Ja da,s idd minder goed nieuws dus kan je het hele weekend in de stress zitten[en dat is helemaal niet goed voor de baby]
    Doe rustig aan!
    groetjes

#4145690 Quote

Oh jeetje meid, dat is niet fijn. En indd dan zit je het hele weekend ook nog in de stress.
    Ik hoop dat maandag alles uitslagen wat beter zijn.
    Doe het rustig aan.

Liefs marielle

#4145695 Quote

oh vervelend zeg!!! doe gewoon rustig aan..denk aan je baby!
    ik hoop echt voor je dat het allemaal meevalt!
    Liefs kim

#4145908 Quote

Hoi Ingrid,

Bij mij is de afgelopen week hetzelfde geweest, alleen dat het hartfilmpje niet super was is bij mij niet gezegd.
    Ik moet morgen weer terug, en dan maar weer afwachten. Wel moet ik maandag ook weer terug. Ik krijg beide keren een ctg. Maar goed, dat helpt jou natuurlijk niks, wil alleen maar even zeggen dat ik weet hoe je je voelt en dat ik je heel veel sterkte wens.

Doe rustig aan en neem voldoende rust, al is het maar om je bloeddruk omlaag te krijgen.

Liefs Anouska
    37 weken

#4145921 Quote

Da’s rot nieuws! En dan ook nog wachten, wachten, wachten. Sterkte en hopelijk kan je wat rust nemen in het weekend!

#4145950 Quote

He, vervelend als het niet gaat zoals het zou moeten. Rustig aan dit weekend en ik duim voor een goede uitslag maandag!
    x Taraneh

#4145971 Quote

Oh, wat een ellende!
    En dat zo voor het weekend, op de een of andere manier maakt dat t altijd nog rottiger.
    Sterkte, en laat ff weten hoe t allemaal verder verloopt.
    Liefs Gwen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct