Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390375 Komt De Man Met De Lange Baard

• Auteur

bij jullie ook nog zo vaak voorbij? Ik bedoel Sinterklaas. Isabelle zit er nog steeds vol van. Ik dacht dat het wel over zou gaan, maar nee. Iedere dag worden er nog Sinterklaasliedjes gezongen en stelt ze wel een vraag over Sinterklaas…
    Ik begin er zelf expres niet over. Ze moet die man echt ff vergeten! haha

Groetjes Babybelle

#4145742 Quote

Nee, hier helemaal niet, ook geen kerstman. Een paar keer gezegd dat ie volgend jaar weer komt en klaar!
    Succes ermee als ze het nog even volhoudt dan is ie er zo weer……

Groetjes

#4145765 Quote

Heel soms heeft ze het er over. Vandaag had ze een ketting om die ze van de sint heeft gekregen. Dan zegt ze wel: Sint gekregen he mama? Verder niet meer echt liedjes ofzo. Op 6 december hebben we gezegd, zo, nu is de sint weg, en we doen ook geen liedjes meer. Daar trapte ze op een of andere manier in.

#4145781 Quote

hier zingt jelte ook nog uitbundig alle sintliedjes! haha… wij zingen gezellig mee hoor.
    Verder heeft hij het er niet over, zn schoen zetten of sinterklaas zelf, maar de liedjes vindt hij gewoon nog erg leuk!

Gr. Saskia.

#4145832 Quote

ja hoor hier ook nog regematig een goedheiligman te bekennen..volgens haar dan..liedjes zingen als ze een geluid hoort wat ze niet kent byv gestommel bij de buren dan is het v mama wie is dat??…sinterklaas??
    ik reageer er niet zoveel op…

#4145842 Quote

Feline zegt alleen als ze bv jurkje aan heeft: Van sinterklaas gekregen he mama!
    Verder niet.

groetjes Mariska

#4145914 Quote

Sven heeft het er ook nog regelmatig over hoor. En inderdaad zingt hij nog heel vaak het liedje van Zwarte Piet die uit fietsen ging…….

Groetjes,
    Maike

#4145933 Quote

Ook Lindy zingt nog regelmatig een sinterklaas liedje. En net zag ze een poppetje op tv en die noemde ze zwarte piet….

Heb al vaak verteld dat hij weer naar huis is maar helaas werkt het niet.

Sammie

#4146329 Quote

Hi,

Onze zoon zegt alleen maar: Van Sinterklaas gekregen. Bij bepaalde cadeautjes. En dat vind ik wel erg leuk. Verder is hij er niet mee bezig.

Gr. Tamara.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct