he meis, ook ik weet hoe je je voelt, alleen ik sta er heel anders in want wij hebben al een kleintje van 19 maanden, heb 2keer een miskraam gehad achter elkaar 1 wist ik het niet zeker en de 2de met 8 weken,( wist het pas een week dat ik uberhaupt zwanger was) hoe ik er in staat kan niet iedereen sommige denken van heb je wel gevoelens , ja die heb ik ook ik heb verdriet gehad maar niet zo veel als andere, ik denk bij me zelf van : ik weet dat ik zwanger kan worden, liever een miskraam dan een misvormd of dood kindje , maar ook een misvormd kindje is welkom alleen ik gun het niet want de meeste weten hoe andere mensen erop reageren en dat maakt zo’n kindje ongelukkig, ( niet discriminerend bedoelt) je moet zelf de tijd gunnen en je geeft zelf aan wanneer je weer wilt proberen, ik had alleen van de verloskundige gevragat of ik kwa lichamelijk rustig aan moest doen maar dat hoefde niet mag gewoon gelijk weer proberen.
op dit moment moet ik als ik van uit ga 14 dagen na mijn eerste dag van mijn menstruatie dat ik rond de 24ste deze maand mijn eisprong krijg.
veel sterkte liefs mama van sharon