Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390448 Wat Zijn De Verschillen Van Verschijnselen Van Ontpillen En Zwanger Zijn

• Auteur

Ik heb enorm last van maagzuur, verhoging, geen trek (normaal altijd trek), dorst, veel plassen en een rommelig gevoel in mijn onderbuik (niet van de zenuwen, maar voel echt dat er iets bezig is) en heb mijn ovulatie gisteren gehad (die voelde ik voor het eerst) Ik twijfel enorm tussen verschijnselen van ontpillen (maar ik ben in augustus al gestopt met de pil) of de eerste zwangerschapsverschijnselen….

Alvast bedankt voor de reacties! (want het maakt me heel onzeker en kan pas volgende week vrijdag voor het eerst een test doen)

Liefs Victory

#4145821 Quote

hoi je schrijft dat je gisteren je eisprong ehbt gehad en volgende week kan testen..dat is wel vroeg hoor..en de verschijnselen zijn zo verschillend bij iedereen..ik had helemaal geen verschijnselen..behalve puistjes dan en pijnlijke borsten maar dat had ik ook altijd voordat ik ongesteld moest worden..je lijf kan je enorm voor de gek houden en pas als je een positieve test hebt weet jet het!ik wil je natuurlijk niet onzeker maken maar afwachten is denk ik nu het enige wat je kunt doen..ik duim voor je op een positieve test!

liefs zonnetje (19wk zwanger van een tweeling)

#4145846 Quote

ja mijn ongi is of volg wk vrijdag of die vrijdag erna, maar ga dus volgend weekend al testen, ik voel namelijk van alles. ik duim ook voor een positieve test! Succes met je zwangerschap! (leuk een tweeling zeg!)

Groetjes!

#4145873 Quote

Hoi Victory,

Als je gister je eisprong hebt gehad kan je nu nog geen last hebben van zwangerschapsverschijnselen. Dat is echt nog te vroeg. Het eitje is misschien nog niet eens bevrucht of net wel en moet dan nog een lange reis maken naar de baarmoeder. Sommige vrouwen zeggen dat ze de bevruchting hebben gevoeld doordat ze wat kramp hadden of een borrelig gevoel. Ik zou als ik jou was even op “bevruchting” googelen dan kan je er veel over vinden.

GR Joy

#4146253 Quote

Misschien was die pijn al de innesteling, ik weet niet maar blijf me raar voelen…..
    Ga volgende week vrijdag een vroege zwangerschapstest doen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct