Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390453 Ook Niet Zwanger En Niet Ongesteld

• Auteur

ik ben deze keer (eertse ronde) niet zwanger maar ook nog niet ongesteld had dinsdag toch wel gemoeten (als ik mijn cyclus zou aanhouden zoals met de pil. hoop dat m’n ongesteldheid niet lang op zich laat wachten, maar heb echt totaal nog geen gevoel dat ik bijna ongesteld moet worden.

#4145825 Quote

de eerste keer dat ik de pil niet meer slikte en natuurlijk ongi moest worden duurde het wel 1 tot 2 weken langer dan normaal. Dus maak je niet druk, het komt vanzelf! Succes met ontpillen en zwanger worden!

Liefs Victory

#4145936 Quote

Ik had bij de pil een cyclus van 29 dagen en in mijn eerste ronde was die 33 dagen.. dusse zonder de pil gaat je lichaam weer z’n eigen (soms eigenwijze) gang :).
    Groetjes Rianne

#4145937 Quote

Ik had bij de pil een cyclus van 29 dagen en in mijn eerste ronde was die 33 dagen.. dusse zonder de pil gaat je lichaam weer z’n eigen (soms eigenwijze) gang :).
    Groetjes Rianne

#4146230 Quote

ben nu wel ongesteld, nog niet heel veel, hopen dat het doorzet dan zou het nu zonder pil 3 dagen langer zijn, dat overleef ik wel ,haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct