Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390577 Bloed Verlies

• Auteur

Hallo allemaal,
    Volgens 3 testen zou ik zwanger zijn wel waren de streepjes heel erg licht de vk zegt dan ben je toch zwanger heel erg blij met dit nieuws, gister heel licht bloed verlies gehad meteen vk gebeld hoefde me niet druk te maken er was waarschijnlijk een adertje gesprongen. vanmorgen hevig bloedverlies moet eigenlijk naar vk bellen maar ben gewoon heel erg bang. zijn er meer mensen die dit mee gemaakt hebben?

groetjes

#4145932 Quote

Dat kan innestellingsbloeding zijn.
    Moet je maar even googlen.
    Greetz Jan

#4145954 Quote

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en ik verloor alle 3 de zwangerschappen steeds wat bloed in de eerste 12 weken. Heel vervelend, want het kan een voorteken zijn van een miskraam, maar dat hoeft dus echt niet. Ik heb 2 gezonde dochters en ben nu ondertussen 34 wk. Ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb. Het is die eerste 3 mnd gewoon erg spannend..Het is wel een indicatie om een vroege echo te krijgen. Als je ziet dat de kleine zich goed ontwikkeld is dat wel heel prettig natuurlijk… succes!

#4145955 Quote

Stom, een felicitatie is natuurlijk wel op zijn plaats :). Gefeliciteerd! En ik wens je een goede zwangerschap toe!

#4146448 Quote

Dank jullie wel voor de lieve reactie’s.
    Ben gisteren meteen naar huisarts geweest, onderzoek gehad het lijkt op een menstruatie moet dinsdag weer een nieuwe test doen om te kijken als deze positief of negatief is. ded huisarts gaat ervan uit dat het een miskraam geweest is, Dinsdag weten we meer. Ik hoop natuurlijk het beste maar mijn gevoel zegt dat dit niet oke is mijn pijnlijke borsten en misselijkheid is sins vanmorgen helemaal verdwenen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct