Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390724 Anti Biotica Tot Dag Voor Klusdag

• Auteur

hallo allemaal,

Ik moet tot de dag voor de klusdag anti biotica slikken ivm keelontsteking. Dus op het moment dat we moeten klussen zal er vast nog wel anti biotica in mijn lichaam zitten. Heb de ha gevraagd wat te doen maar hij had er niet echt een mening over. Ik weet niet wat te doen de kans dat ik meteen de eerste keer zwanger raak is natuurlijk heel klein maarja………is er wel. Wat zouden jullie doen??

#4146086 Quote

Hoi mama1981n,
    Ik heb even gegoogled (http://www.purmerendse-apotheken.nl/folders/pdf/folder%20antibiotica.pdf) en daarop staat dat penicillines veilig zijn voor zwangerschap en dat je apotheek ook antwoord moet kunnen geven op jouw vraag. Dus misschien kan je daar even om advies vragen.
    Succes.
    Groetjes Rianne

#4146087 Quote

Hoi mama1981n,
    Ik heb even gegoogled (http://www.purmerendse-apotheken.nl/folders/pdf/folder%20antibiotica.pdf) en daarop staat dat penicillines veilig zijn voor zwangerschap en dat je apotheek ook antwoord moet kunnen geven op jouw vraag. Dus misschien kan je daar even om advies vragen.
    Succes.
    Groetjes Rianne

#4146088 Quote

Hoi mama1981n,
    Succes.
    Groetjes Rianne

#4146114 Quote

Oh, oeps… pc doet weer eens raar….

#4146229 Quote

hi,

je kunt gewoon klussen hoor, wat bekend is over antibiotica is dat de werking van de pil verzwakt wanneer je antibiotica gebruikt, wanneer je dus niet zwanger wilt worden word geadviseerd om tijdnes het gebruik van antibiotica een comdoom te gebruiken.

er word niet gesproken over dat er een gevaar ontstaat, alleen dat je (wanneer je de pil slikt) je meer kans hebt om door de pil heen zwanger te raken.

ik zou er gewoon voor gaan. als het gevaar op zou leveren, zouden ze niet adviseren om dan een comdoom te gebruiken maar zouden ze zeggen dat je beter geen sex zou moeten hebben tijdens het gebruik omdat het schadelijk zou zijn wanneer je zwanger raakt…….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4146300 Quote

Je kunt een pensilinekuur vragen die ook zwanger vrouwen kunnen gebruiken, dan is het ook niet schadelijk. En mocht je zwanger raken dan leeft het kindje de 1e maand nog van iets anders en daarna pas van de voeding van jou (heb ik gelezen) dus het zou niet heel erg zijn. Succes en ik hoop dat je snel zwanger wordt!

#4146364 Quote

je hebt pas met 6 wk een bloedband met de kleine dus dat is dan 4 wk na het innemen van je anti-biotica….. en als je het echt niet vertrouwd zou ik ook een vragen die zwangeren ook mogen slikken…

#4146410 Quote

allemaal bedankt voor jullie tips ik heb het er gisteren met manlief nog eens over gehad en vonden allebei dat we ons gevoel moeten volgen dus we gaan ervoor.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct