Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1390729 Verjaardagsfeestje Hoe Doen Jullie Dat - pagina 2

• Auteur

Volgens mij maak jij (of je man zoals je vermelde) je er meer zorgen om dan de gasten.
    Ik heb het ook altijd zo gedaan (zelfs voor Ilse die in de zomer jarig is). Ik vind het ook wel leuk dat het bezoek gespreid komt. En ook voor het kind dat jarig is is het beter te overzien en is het ook de hele dag jarig (wanneer het bezoek pas om 15 uur komt moet de jarige voor zijn/haar gevoel zo lang wachten).

Dus mijn voorkeur: bezoek spreiden over de dag (dus 2 uitnodigingen maken).

Succes en veel plezier die dag!
    X Jeske

#4148159 Quote

Bedankt voor jullie reacties! Heb er echt wat aan gehad. De uitnodigingen zijn klaar en we ontvangen gespreid over de dag… Heb er zin in!!!
    Gr’s Noor

#4155296 Quote

Goed idee, verdelen van de mensen..
    Ik heb dat ook gedaan toen mijn dochter 3 werd.. de familie in de ochtend en de vrienden met kinderen in de middag.. je bent dan ook wel de hele dag met mensen maar het is minder druk voor het kind.. en ze is echt heel erg jarig, met de hele dag mensen en cadeautjes en een rust punt om even bij te komen..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen