Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390732 Klopt Het Dat Je Met Het Amazonestandjevrouw Bovenop Manmeer Kans Hebt Op Een Meisjeof Febeltje

• Auteur

Ik ben even nieuwsgierig en heb helemaal geen voorkeur,ben allang blij dat ik zwanger ben,maar ik heb tijdens de conceptie,gemeenschap gehad bovenop mijn man,heb je dan meer kans op een meisje(ik dacht dan komt het sperma misschien niet zo diep,als bij de missionarisstand,of is het een fabeltje?

#4146134 Quote

Hihihi, geen idee, dat hebben wij nooitzo uitgeprobeerd…..toch hebben we drie dochters!!! Dus ik ben bang dat het fabeltjes zijn!

#4146135 Quote

Oh ja, ons werd de tip gegeven dat mijn man zijn sokken aan moest houden als we graag een jongetje wilden….

#4146227 Quote

tja zo heb je heel veel fabeltjes, maar in deze situatie zou je juist eerder een jongentje krijgen:

als de vrouw bovenop de man zit/ligt, betekend dat,dat het zaad van de man omhoog moet zwemmen, de sterkste zaadjes/beste zwemmers zijn dezaadjes die jongentjes maken….,

dus dan eerder een jongentje

#4146251 Quote

dat is een fabeltje, je moet het gewoon doen zoals je zelf zou willen met je partner en er niet teveel mee bezig zijn. Succes!

#4146291 Quote

bedankt klopt,maar ik ben erg nieuwsgierig,ik heb al een jongen en een meisje,de jongen was echt door wilde gemeenschap ha ha,en onze dochter door een condoom die niet goed was(heeft blijkbaar een klein gaatje in gezeten(en dan 1 keer geen durex gebruikt,maar huismerk,omdat die uitverkocht waren)ha ha
    En nu is het een verassingmanlief wil niet weten wat het wordt en ik vind het juist makkelijk ivm kamertje/kleding andere kids!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4146296 Quote

Oh vandaar! Ja ik snap heel goed dat je het wilt weten wat het wordt, het is inderdaad handiger om dat het kamertje in orde te maken en kleertjes te kopen. Wij gaan voor ons eerste kindje en ik wil het wel heel graag weten als het zover is, ik vind het ook leuk om echt jongen / meisje kleren te kopen en als je het niet weet is het moeilijk. Maar 2 bekenden van mij wilden het eerst ook niet weten en eenmaal bij de 20-weken echo waren ze te nieuwsgierig! Succes en geniet ervan!

#4146302 Quote

nou dat geloof ik ook niet,ik heb horen zeggen dat als een paar dagen voor de eisprong vrijt dat je dan kans hebt op een meisje ,vinci

#4146626 Quote

het is allemaal een fabeltje, alleen wat ik wel als tip kan geven voor de gene die het nog niet wisten is dat als je klaar bent met klussen ff een kussen onder je bibs leggen of je benen ff omhoog houden, want meestal komt er een lading weer terug en als je even zo blijft liggen gaan er meer zaadjes er naar toe dan als je plat blijft liggen , misschien een tip?

groetjes suzette

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct