Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Jarig, graag advies

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben morgen jarig en ik vier mijn verjaardag morgenavond voor vrienden.

Normaal gesproken drink ik een gezellig drankje mee, dus het zal wel opvallen dat ik niet drink.

Iemand nog tips wat ik heb beste kan zeggen als ze er naar vragen?

Alvast bedankt!

Liselotte

#4146122 Quote

euh euh euh… ik ben zwanger!!! haha
    nee geen idee, lastig!
    zo hebben ze mij een keer uitgelokt door me een toastje filet american te geven! en die lust ik zooo graag! haha
    ik zei dat ik enorm veel gegeten had en dat ik later wel pakte! is gelukt maar goed…
    succes

enne gefeliciteerd!!!

#4146165 Quote

Gefeliciteerd!
    Moet je de dag erna toevallig iets belangrijks doen?? Dan kun je zeggen dat je de volgende dag geen kater wilt hebben.
    “Heb wat last van mijn darmen, dus kan de drank beter laten staan vandaag.”

Succes hoop dat het je lukt.

#4146234 Quote

Je hebt gewoon net een paracetamolletje op tegen hoofdpijn, dus dan is het beter niet te drinken ;)…
    Maar het is een bekend probleem!

#4146235 Quote

Had je niet net een paracetamolletje op tegen hoofdpijn? He jammer, dan is het beter geen alcohol te drinken haha…

mnon
    Lid
    #4146245 Quote

of antibiotica voor ontsteking…? of misschien gewoon vertellen…?

nathalie1
    Bijdrager
    #4146477 Quote

meid koop snel nog even druivensap, en doe net of dat de wijn is.
    of neem shots met een flesje bier ernaast, neem je shot spuug het uit in je flesje bier.
    Dit is natuurlijk nog wel risicovol want hoe dan ook krijg je alcohol in je mond, maar is maar een idee.

img76
    Lid
    #4146744 Quote

Je hebt ook nepwijn, bij de slijter, ziet er echt uit in een glas, maar er zit helemaal geen alcohol in! (tenzij je drankje van keuze natuurlijk bier is, dan weet ik het neit)

#4146795 Quote

Hoii allemaal,

Bedankt vooe jullie advies! En is het gelukt. Een aantal van mijn vrienden wisten het al, en de rest had volgens mij niets door, Ik liet mijn glas gewoon telkens ergens anders staan zodat het niet echt opviel.

Echt ook al leuke cadeau’s gekregen voor de baby (die ik snel ergens anders heb neer gelegd)… Mijn eerste rompertje 🙂 en van die piep kleine sokjes, super leuk.

Nu wachter op de 1ste echo en dan vertel ik het tegen iedereen.

Groetjes, Liselotte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct