Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390846 Mama Linda Hoe Is Het Gegaan Vandaag

• Auteur

Hey Linda,

Ben even heel benieuwd hoe het is gegaan vandaag, maar ben vanavond zowiezo niet online (zit bij Youp van het Hek) dus vandaar maar even zo…

Groetjes Sas

#4146231 Quote

Nou meiden,

Het vruchtzakje was leeg, gestopt met groeien. Dus ik heb nu tabletten mee om de miskraam op te wekken.
    Bedankt voor jullie belangstelling!

Groetjes Linda

#4146256 Quote

Wat naar voor je! Sterkte!

gr.Ing

Evelution
    Bijdrager
    #4146265 Quote

owww Linda, wat naar voor je. Dat is echt precies hetzelfde als wat ik gehad heb.. 🙁
    Doe rustig aan de komende dagen als je de tabletjes hebt gebruikt, ik heb het ervaren als best een heftige ervaring voor mijn lichaam, dus laat je maar lekker vertoetelen.

We leven met je mee!!!

#4146303 Quote

Och meiske toch……
    Doe rustig aan en ondanks dat het een vroeg stadium was hoop ik dat je het een plekje kunt geven…

Liefs Saskia

#4146307 Quote

hey meid!!
    Wat vervelend voor je…
    Ik wil je heel veel sterkte wensen
    groetjes samiera

#4146315 Quote

Lieve Linda,

Ik heb er geen woorden voor. Ik had het je zo gegund…

x Babybelle

#4146319 Quote

He wat een naar bericht..
    Ik heb het dus zelf ook meegemaakt, maar anders..
    Weet ook dat je het zeker niet te licht moet opvatten..en het hakt er toch echt wel even in!
    Neem de tijd, en praat er over met mensen die je wat doen..en je partner ook niet vergeten..Merkte toen hier dat hij er eigenlijk ook erg mee zat, en verdrietig was..
    Ongeacht of het nog pril was..het is niet niks!

Sterkte kus Rina

#4146335 Quote

lieve linda,

heel veel sterkte…

x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct