Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390912 Zelf Bepalen Jongenmeisje

• Auteur

heeft er iemand ervaring mee of dat klopt,dat als je een paar dagen voor de eisprong vrijt een meisje zou krijgenen op de dag een jongen, vicky

dotjuh
    Bijdrager
    #4146264 Quote

als je het aan mij vraagt, is dit een heel leuk fabeltje.
    zo zeggen ze ook dat je aan de hand van je voeding kan bepalen of je een jongen of een meisje krijgt.
    ook een fabel!

#4146272 Quote

haahah fabel meid!

#4146273 Quote

dat lijkt mij ook een fabeltje…. er zwemmen zo veel meisjes/jongetjes rond…. denk niet dat je dat zelf kan beinvloeden…..

#4146282 Quote

hy allemaal,maar ze zeggen dat jongenszaad toch vlugger zwemt en dat vrouwenzaad langer leeft,vinci

#4146323 Quote

Hi,

het is een van de bekende bakerpraatjes. Stel je van dit soort dingen niet te veel voor!

Gr. Tamara.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4146369 Quote

het klopt wel dat jongenszaadjes sneller zijn, want de X is zwaarder dan de Y. oftewel: jongetjes zijn leeghoofden, hahaha.
    maar dan weet je nog niet wie het eerste aankomt. de meisjes kunnen meeliften met de jongens etc…
    dus een kern van waarheid, want er worden 51% jongetjes geboren en 49% meisjes, maar je kunt het niet bepalen door het tijdstip waarop je sex hebt, omdat je nooit op de minuut weet wanneer je ei is.

#4146555 Quote

Het is gewoon een fabel, er zijn veel theorieen over, maar geen een is het levende bewijs! Tenslotte maakt het niet uit, als het maar gezond is toch?

Succes!

#4146599 Quote

vind het ook niet echt boeien…zolang het kindje een menswaardig bestaan kan leven dan ben ik al de gelukkigste mama ter wereld!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct