Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1390991 Wat Een Leuk Actief Forum

• Auteur

Hi allemaal,

Eigenlijk hoor ik in het voorjaar 07 forum thuis, maar ik merkte dat het daar totaal niet actief is. Dus kwam ik hier wel eens, maar keek niet verder.

Nu heb ik het zomer 07 forum ontdekt en jullie zijn lekker actief. Leuk!
    Mijn zoon is van april 2007 (hoewel de planning in mei lag), dus veel verschilt het niet. Ik zie ook nog wel bekende namen van uit de tijd dat ik nog op het zwangerforum actief was.

Nou ja, dit was eigenlijk alles wat ik even kwijt wilde 🙂

Ben nu zwanger van de tweede, dus zal straks ook wel te vinden zijn op een voorjaar 10 forum of zo.

Gr. Tamara.

#4146343 Quote

Er zijn er hier nog meer met kindjes uit april of uit september. Want wij zijn heel gezellig, leuk, actief, betrokken. Eigenlijk gewoon superleuke groep!

(beetje arrogant, maar goed zo denk ik erover hahaha)

groetjes mariska

#4146394 Quote

Mariska heeft helemaal gelijk!! Op deze manierhebben zich in de loop der tijd meer dames bij ons aangesloten; omdat wij zo actief zijn!

#4146644 Quote

Hoi, nou welkom hier hoor, het is hier altijd gezellig en je kunt altijd iets vragen!

Groetjes van Sonja

#4146668 Quote

hahaha stiekem meelezen 😉
    Maar natuurlijk welkom hier en zoals je hierboven al las nemen we het niet zo letterlijk dat zomer 2007…

groetjes Tamar

#4146688 Quote

Yep zo ben ik ook aangehaakt, het najaar2007 is ook een saaie boel!
    Hier is altijd wel wat te beleven!

Groetjes Sas

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct