Ha Bloempje,
Vorige keer een heel verhaal getypt, zie ik nu dat het niet op de site si gekomen!!!!!! Dat is niet de eerste keer en ik baal daar behoorlijk van!
Wat fijn dat je naar de dokter bent geweest. Ik heb inmiddels 2 bevallingen alchter de rug en die bekkenbodumoefeningen moet ik ook echt gaan doen!! Ben er nu mee bezig, maar vergeet het ook zo vaak. En er zijn dagen dat ik er niks van merk, maar als ik verkouden ben en veel moet hoesten en niezen, je raadt het al!
Wat gewicht betreft ben ik zeer tevreden!! Ik ben lichter als voor mn 2 zwangerschappen. Nu kan ik weer in mn trouwjurk ( voorjaar 2005) want zit weer op hetzelfde gewicht!! En daar heb ik vorige keer een driekwart jaar voor gelijnd!! Nu heb ik helemaal niets bijzonders gedaan. En ben er totaal niet mee bezig geweest.
Tijdens de bv vlogen bij mij de kilo’s er al af en dat is (nog) niet opgehouden. Nu scheelt het dat ik graag wil dat mijn kinderen gezond en verantwoord eten, dus als zij aan de fruithap zitten, zit mama ernaast met dr appeltje. Als de kinderen een kaakje of soepstengel krijgen, eet mama dat ook. (ipv een reuze-mergpijp of boterkoek!!!) En ’s avonds ben ik zo moe. (Elise slaapt 5 van de 7 nachten in de week nog steeds niet door!!!!!!!!!) Dus niet lekker op de bank met een wijntje en een zak chips, maar gewoon vroeg naar bed!
Moet zeggen dat ik tot een maand of 10 echt nog niet lekker in mn vel zat en dat toen de gebroken nachten me echt heel erg gaan opbreken. Inmiddels zit ik wel beter in mn vel, maar blijf nog vaak moe. Als Elise de nacht wel door heeft geslapen voel ik me de volgende dag een heel ander mens!!
Nou, hopen dat dit verhaal nu wel op de site erbij komt!
Sterkte bloempje!
Gr Antoi