Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1391365 Na 6 Maanden Nog Niet Ongesteld

• Auteur

6 maanden na het stoppen van de pil ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Van de week weer bij de dokter geweest. Ga dinsdag naar de gyn. Ben heel benieuwd wat hier uit komt.
    Zijn er meer meiden die het zelfde probleem hebben?
    We gaan voor ons eerste kindje en het is zoooo lastig om je geduld te bewaren!

#4146769 Quote

he meis, ik snap hoe je je vloelt, wij gaan alleen voor onze 2de maar 2 keer miskraam, ik heb zelf het elende dat ik inplaats van 12 keer perjaar 6 keer perjaar een eisprong heb, en wanneer die zijn weet ik ook niet, dit is bij mij gevonden doordat ik bij onze eerste om de maand een menstruatie had dus wij elke keer dachten dat we zwanger waren( heel veel testen gekocht) ik kan jou best wel snappen alleen is het bij jou al 6 maandne niet en das niet goed. welke pil slikte je? groetjes mama van sharon

#4146788 Quote

He Sharon,
    vervelend zeg 2 x een mk. Ik slikte de diana. Tegenwoordig heeft ie een andere naam geloof ik.
    Ben er erg mee bezig op het moment en vraag me constant af wat er allemaaal aan de hand kan zijn. Mischien wel helemaal niets en moet ik gewoon geduld hebben. Hoe lang ben jij nu bezig voor je 2e?

#4146798 Quote

he meis, ik heb die ook geslikt het kan in het begin heel raar lopen, ik had ook 3 maanden in het begin niks tot heel erg weinig, maar 6 maanden is veel, en de arts weet niet wat het kan zijn?

liefs mama van sharon

#4146812 Quote

nee weing informatie. Echt even dinsdag afwachten. Ik hou je op de hoogte!

#4147078 Quote

oke, meis, als je heel erg er mee bezig bent ook al is het onbewust kan je menstruatie uitblijven en kan je je eileiders afsluiten waaardoor je geen eisprong krijg. probeer er niet mee bezig tezijn en zoek wat afleiding, vakantie helpt enorm.

Liefs mama van sharon

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4147287 Quote

he marjano,

heel veel sucses morgen!! ik hoop dat er wat uit komt waar je wat aan hebt!!

laat je het even horen?

liefs, broertje of zusje

#4147328 Quote

Hoi!
    Ik weet hoe het is om je geduld te moeten bewaren.
    Ik ben april 2009 gestopt met de pil en sindsdien nog niet ongesteld geweest. De HA wilde mij niet helpen en na een half jaar geen menstruatie te hebben gehad heb ik moeten aandringen op een doorverwijzing naar de gyn.
    Ik blijk PCO te hebben. Ik krijg dus gewoon geen eisprong. De eerste keer bij de gyn kreeg ik primolut mee (wekt een onttrekkingsbloeding op), daarna op de zoveelste dag terug naar de gyn voor een inwendige echo. Ook bloed prikken en zo, maar hormoon waarde waren prima in orde.
    Ik krijg nu Clomid mee, dat wekt een eisprong op. En dan rond je eisprong flink klussen. Het heeft allemaal nog niet gewerkt, maar dan weet je een beetje wat je eventueel te wachten staat.

#4147826 Quote

he meis, eindelijk weet je wat het is, alleen is het niet echt geweldig nieuws, hopenlijk gaat het met de medicijnen wel, jammer dat het niet anders kan,

s6 meid en hopenlijk ben je snel zwanger.

liefs mama van sharon

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct