Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1391404 Licht Bloedverlies Innesteling

• Auteur

Hallo allemaal,
    Vanmorgen had ik licht bloedverlies terwijl ik pas 3 febr ongesteld zou moeten worden, tenminste dat denk ik, ben nog maar net gestopt met de pil. Ben benieuwd of het komt door het ‘ontpillen’ en dat het doorzet als een menstruatie of dat het wellicht een innestelingsbloeding is….het is wel erg weing om een menstruatie te zijn. Voel me ook al een 2 dagen helemaal niet zo lekker, weinig eetlust, een bepaald sapje stond me ineens erg tegen, heb buikpijn en last van een moeilijke stoelgang (had ik bij beide zwangerschappen veel last van) en ik wordt verkouden en ben daardoor nogal futloos en moe vandaag. We zien wel wat de komende week brengt…..(of niet brengt)

#4146853 Quote

Hoi Linda.
    Ik had dat ook, maar dacht dus, omdat ik al een hele rare cyclus had, dat ik elke keer ongesteld werd. Maar achteraf, nadat ik er pas met 9 weken achter kwam dat ik zwanger was, bleek het een innesteling te zijn geweest. Wel heb ik daarna nog een paar keer bloedverlies gehad, maar dat had ik ook bij beide zw.schappen. Ik was achteraf blij dat ik niet eerder wist dat ik zwanger was, anders had ik weken in de piepzak gezeten en uiteindelijk kregen we een heel gezonde dochter.
    Dus wie weet..
    P.s. volgens mij hebben wij elkaar inderdaad al eerder “gesproken”op het forum najaar 2006.
    Gr. mamajo

#4147301 Quote

hoi Linda!

Hier exact hetzelfde probleem. Ook ik heb waarschijnlijk 4 feb NOD (waarschijnlijk omdat ik altijd superregelmatig was, maar er door de ovutesten deze maand achterkwam dat mijn eisprong ineens drie dagen later kwam). Dat was dus afgelopen donderdag. Maar nu had ik zondag ineens drie druppels bloedverlies. Wel donker bloed. Nog nooit eerder gehad. Dus weet nu ook niet of het inderdaad innesteling is (kan, ik heb eerst CB-test gebruikt (had er nog drie over van vorige maand) en ben toen overgegaan op kruidvattesten, dus wellicht ergens iets misgegaan?!)
    Had voor de druppeltjes bloed enorme buikkrampen onderin buik. Ook mijn stoelgang is nu bijzonder traag en moeizaam. Laten we hopen datt het voor beiden raak is.

gr.

#4148526 Quote

Nou, het bloedverlies is weer weg…..gisteren nog een klein beetje donkerbruin bloed verloren, echt een heel klein beetje, maar nu is het weer weg…buik is wel erg opgeblazen. Ga zaterdag maar es een test halen maar ik ben van plan wel tot mijn NOD te wachten……als me dat lukt.
    Duim voor je Louise…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct