1391411 Vervolg Menstruatie Wanneer Kom Je Nou - pagina 2
-
AuteurBerichten
-
Dag allemaal,
We zijn steeds minder vaak hier te vinden he? Zie er elke keer zo tegenop om te zoeken waar we nu weer staan.
Jee Patries, wat gaat dat snel zeg. Voelt alsof je pas 3 maanden zwanger bent ofzo.
Hoe gaat het nu met je suikergehalte? Hoop dat het lukt zonder spuiten!Wat een leuk nieuws, Irene! Ben benieuwd hoe snel het raak is. Wij wachten nog even tot in ieder geval eind 2010, misschien iets langer, omdat we graag in de zomer van 2011 weer eens een keer echt op vakantie willen. Dan is Chloe bijna 2, dus dat moet goed kunnen dan. (raar idee, Chloe 2 jaar)
Jana, ik hoop dat het goed met je gaat en dat het op wat voor manier ook snel raak mag zijn bij jullie. Denk nog steeds vaak aan je hoor!
Zijn er trouwens hyvers op dit topic?
groeten
LauraHallo Laura,
Ja, opzich gaat het best goed met de suikergehalte. Moet nu drie wekelijks een dagcurve maken en de waren blijven netjes als ik echt aan een dieet hou en niet teveel suikers neem.
Ik merk dat ik het dan een heel eind zelf in de hand heb. Ik hoef gelukkig nog niet te spuiten. Over drie weken terugkomen bij de diabetesverpleegkundige.
Op dit moment ben ik sinds zaterdag ziek thuis, last van buikgriep. Raar gevoel als je zwanger bent. Spugen en diarree. Het gaat nu al iets beter met me maar ben wel erg suf en moe.
Maar komt goed!Hoe is het met Chloe?
Wij zijn nu druk met namen verzinnen en te kijken naar een geboortekaartje.Groetjes van Patries.
He Patries,
Wat zijn jullie laat met namen zoeken! Wij hadden de namen al klaar ruim voor ik zwanger was, haha. Misschien ook een beetje overdreven.
Jij ook al aan de buikgriep. Hier in huis ook een golf gehad. Chloe had het wsl opgepikt op de opvang, die heeft een week diarree gehad. Gelukkig niet spugen, want dan komt het uitdrogingsgevaar wel erg dichtbij. Vervolgens ben ik ook 3 dagen erg ziek geweest (spugen en waterdunne diarree), maar ben bijna een week misselijk geweest. Leek wel zwanger, haha.
En mijn mannetje heeft het in beperkte mate een beetje gehad.
Maar het schijnt erg te heersen. Als de kleine er straks is moet je ook goed oppassen.
Mijn huisarts vermoedde dat het rotavirus heerste en baby’s kunnen van al dat spugen en die diarree binnen 24 uur levensgevaarlijk uitdrogen.
Dus heel belangrijk om in de gaten te houden of er nog wel geplast wordt en niet lusteloos wordt.Verder alles goed hier. Chloe is lekker aan het wennen op het kdv. Gaat vanaf dag 1 al heel erg goed. Ze vindt het wel prima. Over 2 weken moet ik weer aan het werk. GEEN zin in. Enige wat ik wel lekker vind is om even uit dit kleine wereldje te zijn, want met dit weer zit je zo dagen thuis als je niet werkt.
He, beterschap!
Laura
Hallo allemaal,
Laura: Ja, het heerst echt he, overal hoor ik dat buikgriep op dit moment aanwezig is.
Het gaat gelukkig wel iets beter, maar blijf misselijk en eten doe ik niet van harte.
En ben erg moe en aan het bijkomen. Ik moet eigenlijk donderdag en vrijdag werken maar blijf de hele week ziek gemeld. Moet zeggen dat ik dit nu ook even nodig heb. Daarna nog maar een kleine drie weken werken en dan verlof.
Inderdaad bij baby’s en kleine kindjes is het wel gevaarlijk als ze dit hebben. Mijn nichtje had het ook en die is 15 maanden, die viel af, maar dronk gelukkig goed. Zo zielig dan!
Fijn zeg dat Chloe al gewend is op het kdv, dat scheelt wel.
Wat is het toch snel omgegaan zeg, dat je over twee weken alweer moet werken.
Ik hoop dat het meevalt en je er niet tegenop ziet.
Thanks voor je beterschapswensen!Gister nog een extra baaldag. Onze hond die ging mee met de uitlaatservice en had een goede dag gehad lekker gespeeld etc. Mocht hij uit het busje springen bleef hij hangen met zijn achterpoot aan de deur.
Even aangekeken en gisteravond toch even naar de dierenarts geweest. Is zijn achillespees voor de helft doorgescheurd, zo zielig en hij heeft veel pijn.
Dus ik in dikke tranen, ook nog eens extra zo erg omdat die hormonen meespelen.
Maar morgen wordt onze hond geopereerd. Het is wel een tegenvaller want zo’n operatie kost tegen de 700 euro aan, maar ja we hebben alles over voor onze lieve hond.
Gelukkig ben ik nu thuis om op hem te letten, heeft verband om zijn poot.Andere meiden hoe is het met jullie?
Ik vroeg me eigenlijk af hoe het met Jana is? Ik hoop echt dat je snel zwanger bent. Hebben al een tijdje niks van je gehoord en denken wel aan je hoor!!Groetjes van Patries.
Hoi allemaal,
Vandaag is mijn spiraaltje er eindelijk uit gehaald, dus nu kunnen we er echt voor gaan. Ik had allerlei horrorbeelden voor ogen; zo’n vishaak die uit mijn lijf getrokken wordt. Maar het viel mee, het deed maar eventjes een beetje pijn. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer een ‘normale’ cyclus heb. Coen is nu trouwens 17 maanden, dus hij is zeker al ruim 2 jaar mocht een 2e lukken. Ik vind het wel weer spannend hoor! Ik houd jullie op de hoogte.
Wat zielig voor jullie hond Patries! Die dikke tranen kan ik me helemaal voorstellen met al die hormonen in je lijf!. En hebben jullie al ideeen voor namen voor de baby? Wij hadden een jongensnaam (Coen dus…) al redelijk snel, met 20 weken. Maar een meisjesnaam zijn we over blijven twijfelen tot 36 weken. Trouwens met kaartje uitzoeken, vraag goed na wat je nog zelf moet doen aan het kaartje. Wij bleken ze bijvoorbeeld nog zelf dubbel te moeten vouwen en een stukje er vanaf scheuren. Met dank aan mijn moeder maar een uurtje werk, maar daar zit je niet echt op te wachten als je net bevallen bent.
Laura, wat fijn dat het goed gaat op het kdv! Kan jij ook met een gerust hart aan het werk. Zit ze op een horizontale groep of een verticale?
Dat werken zag ik ook heel erg tegenop, maar eigenlijk was ik na een week al weer helemaal gewend. De eerst dagen ben je toch vooral aan het bijkletsen, dus meestal begin je redelijk rustig. Nou, mocht ik je niet meer ‘spreken’ voor die tijd dan veel succes!Groetjes, Irene
Hoi Irene,
Het gaat nu wel goed met onze hond. Uiteindelijk is die onder narcose geweest, maar hebben niet geopereerd. Achillespees was wel gescheurd maar van binnenuit dus hoefte niet gehecht te worden.
Dit scheelt voor de hond, maar natuurlijk voor ons helemaal in de kosten.
Namen voor ons kindje hebben we nog niet. Oh, zo moeilijk. Voor het ene geslacht hadden we al wel een naam, maar die hebben we niet nodig want als het dat geslacht niet is, moeten we toch maar eens goed bedenken nu.
Want de weken gaan zo snel. We hebben wel een paar leuke namen en omdat we weten wat het geslacht is kunnen we wel gericht zoeken. Wel al een leuk geboortekaartje gezien!
Dat is trouwens wel een goede om te kijken wat je zelf nog moet vouwen etc. Thanks voor de tip!
Gister kinderkamertje schoongemaakt, kleertjes gestreken en kasten ingeruimd. Alleen nog een lamp en verduisterende rolgordijntjes en dan is het klaar. Fijn gevoel! Kan ik straks lekker rustig genieten van het verlof.Gelukkig viel het mee, toen bij jou het spiraaltje eruit ging. Spannend weer hoor!!
Goed weekend iedereen!!!
Groetjes van Patries.Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
Hoi allemaal,
Jeetje, ik weet weer hoe het is zonder spiraaltje! Mijn hormonen gieren door mijn lijf. Met spiraaltje was ik lekker ‘stabiel’, nu kon ik de afgelopen dagen om alles janken. Maar het is voor een goed doel…
Wat fijn dat het goed gaat bij Chloe op het KDV. Wij zijn erg blij met een verticale groep. Coen loopt nog steeds niet en anders zou hij nog bij de babytjes zitten. Dat zou hij echt niet leuk vinden. Bij ons KDV hoeven we geen eten of luiers mee te geven, dat lijkt me inderdaad ook erg irritant. Maar zo is er voor alles wat te zeggen. Ik geloof dat we al blij mogen zijn dat we ergens plek hebben!
En Patries, hoe is het met jou?! Alle controles nog goed en de bloedsuikers? Hebben jullie eigenlijk al opvang geregeld?
Gisteren is mijn beste vriendinnetje bevallen, morgenochtend ga ik haar zoontje bewonderen. En daarna naar een andere vriendin die een zoontje van 3 weken heeft. Die eierstokken van mij gaan weer rammelen morgen, ben ik bang. En wij hebben afgesproken niet te vertellen dat we ‘bezig’ zijn, dus ik moet ook nog mijn mond houden.
Prettig weekend alvast allemaal!
Groetjes, IreneHoi allemaal,
Jeetje, ik weet weer hoe het is zonder spiraaltje! Mijn hormonen gieren door mijn lijf. Met spiraaltje was ik lekker ‘stabiel’, nu kon ik de afgelopen dagen om alles janken. Maar het is voor een goed doel…
Wat fijn dat het goed gaat bij Chloe op het KDV. Wij zijn erg blij met een verticale groep. Coen loopt nog steeds niet en anders zou hij nog bij de babytjes zitten. Dat zou hij echt niet leuk vinden. Bij ons KDV hoeven we geen eten of luiers mee te geven, dat lijkt me inderdaad ook erg irritant. Maar zo is er voor alles wat te zeggen. Ik geloof dat we al blij mogen zijn dat we ergens plek hebben!
En Patries, hoe is het met jou?! Alle controles nog goed en de bloedsuikers? Hebben jullie eigenlijk al opvang geregeld?
Gisteren is mijn beste vriendinnetje bevallen, morgenochtend ga ik haar zoontje bewonderen. En daarna naar een andere vriendin die een zoontje van 3 weken heeft. Die eierstokken van mij gaan weer rammelen morgen, ben ik bang. En wij hebben afgesproken niet te vertellen dat we ‘bezig’ zijn, dus ik moet ook nog mijn mond houden.
Prettig weekend alvast allemaal!
Groetjes, Irene -
AuteurBerichten
Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen