Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1391411 Vervolg Menstruatie Wanneer Kom Je Nou - pagina 3

• Auteur

Dag meisjes,

Alles goed met jullie?
    Hier wel. Kreeg vandaag een sms van een hoogzwangere vriendin. Haar vliezen zijn gebroken en ze is nu in het ziekenhuis. Ze heeft wat gezondheidsproblemen, dus moet daar bevallen. Ben helemaal zenuwachtig!

Verder had ik vorige week gewoon mijn menstruatie echt op tijd! Zat gewoon 4 weken en 1 dag tussen! Denk dat er maar weinig mensen zo blij zijn om ongesteld te worden, haha.

Verder is ook de 3e van mijn 3 beste vriendinnetjes nu zwanger. Nog heel pril, maar ze is goed misselijk, dus alle hoop dat het goed gaat.
    Gelukkig gaat het bij hun wel makkelijk om zwanger te worden.

Patries, ben je al weer opgeknapt na je buikgriep?
    Gaat het al weer wat beter met jullie hond? Zielig hoor. Altijd moeilijk om je diertje pijn te zien hebben.
    Ohja, mbt de geboortekaartjes. Wij hebben ze besteld bij geboortepost.nl . Je kunt er bij hen ook voor kiezen dat zij de kaarten versturen. Hoef je alleen een adreslijst aan te leveren. Werkte bij ons heel goed.

Irene, wat spannend allemaal. Ben benieuwd hoe snel je goed nieuws hebt!
    Chloe zit op een kdv met horizontale groepen. Dit wilden wij graag. Op het kdv bij ons in de buurt is geen plek. Toen konden we terecht bij mijn werk in de buurt, maar dat waren verticale groepen en je moest er van alles zelf meenemen (luiers, fruit, enz). Dus daar waren we niet heel blij mee. Gelukkig werden we vlak erna gebeld door een ander kdv, dat halverwege de weg naar mijn werk zit. Daar hebben ze wel all-in en horizontale groepen. Ze hebben 3 groepen. Kinderen gaan naar de dreumesgroep zodra ze goed kunnen lopen. Tot op heden zijn we erg tevreden. Morgen gaat ze de laatste halve dag wennen en vanaf volgende week dinsdag gaan we voor het echie. Zij naar de opvang en ik de hele dag werken.

Hoe is het met de andere meisjes??

groetjes
    Laura

#4165920 Quote

Hoi allemaal,

Met mij gaat het best goed. Ik ben nu wel vaker moe en moet proberen ’s middags ook mijn rustmomentje te pakken, maar dat lukt niet altijd.
    Ik werk nog 30uur, maar heb aangegeven dat ik aankomende week 1 dienst eraf wil en die week erop ook 2. En dan is het nog te doen.
    Mijn suikerwaarde zijn tot nu toe redelijke en ik hoef nog geen insuline te spuiten, daar ben ik wel blij om. Wel moet ik goed opletten wat ik eet en gezonde dingen en tussendoortjes.
    Opvang hebben wij al geregeld, tijdje geleden. Maandag en woensdagmiddag kinderdagverblijf en vrijdags de hele dag naar mijn schoonmoeder. Mijn moeder past op als ik in nood zit of als ik vergadering heb op dinsdag.
    Dus opzich goed geregeld, alleen wel lastig als je onregelmatig werkt. Even afwachten of dit werkt.
    Met de hond gaat het ook een stuk beter, die loopt op drie poten. Nog vier weken herstellen!
    Irene: Wat leuk dat je vriendin een kleine heeft gekregen, zo super he als je dan al snel op kraamvisite kan.
    Mijn beste vriendin is nu 4,5 week geleden bevallen en de kleine meid zag ik na 5uurtjes, zo speciaal.
    Ja, lastig als je zelf graag een 2e wilt en dan stil moet houden, je wordt er zo enthousiast van he!
    Laura: fijn dat je menstruatie netjes op tijd is. Kan je inderdaad blij om worden, gek is dat he.

Meiden, ik heb het hele weekend moeten werken dus ga nu lekker bankhangen en relaxen met mijn mannetje.
    Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!

Groetjes van Patries.

#4165921 Quote

Hoi allemaal,

Met mij gaat het best goed. Ik ben nu wel vaker moe en moet proberen ’s middags ook mijn rustmomentje te pakken, maar dat lukt niet altijd.
    Ik werk nog 30uur, maar heb aangegeven dat ik aankomende week 1 dienst eraf wil en die week erop ook 2. En dan is het nog te doen.
    Mijn suikerwaarde zijn tot nu toe redelijke en ik hoef nog geen insuline te spuiten, daar ben ik wel blij om. Wel moet ik goed opletten wat ik eet en gezonde dingen en tussendoortjes.
    Opvang hebben wij al geregeld, tijdje geleden. Maandag en woensdagmiddag kinderdagverblijf en vrijdags de hele dag naar mijn schoonmoeder. Mijn moeder past op als ik in nood zit of als ik vergadering heb op dinsdag.
    Dus opzich goed geregeld, alleen wel lastig als je onregelmatig werkt. Even afwachten of dit werkt.
    Met de hond gaat het ook een stuk beter, die loopt op drie poten. Nog vier weken herstellen!
    Irene: Wat leuk dat je vriendin een kleine heeft gekregen, zo super he als je dan al snel op kraamvisite kan.
    Mijn beste vriendin is nu 4,5 week geleden bevallen en de kleine meid zag ik na 5uurtjes, zo speciaal.
    Ja, lastig als je zelf graag een 2e wilt en dan stil moet houden, je wordt er zo enthousiast van he!
    Laura: fijn dat je menstruatie netjes op tijd is. Kan je inderdaad blij om worden, gek is dat he.

Meiden, ik heb het hele weekend moeten werken dus ga nu lekker bankhangen en relaxen met mijn mannetje.
    Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!

Groetjes van Patries.

#4167216 Quote

Dames, ik ga ons topic weer even opnieuw aanmaken want we zijn weer zo ver gezakt….

#4167217 Quote

Dames, ik ga ons topic weer even opnieuw aanmaken want we zijn weer zo ver gezakt….

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen