Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1391454 Welke Kleur Draagt Je Kind Veel

• Auteur

Gewoon nieuwsgierig..

Lieve draagt veel grijs tinten en af en toe iets zwarts, maar ik vind roze op zijn tijd ook leuk, en paars staat haar ook erg mooi..
    Qua broeken vooral jeans…ik hou zelf niet van gekleurde broeken nl..

Voor de zomer weer even afwachten..wat er in de winkels komt..
    Gr Rina

#4146814 Quote

hoi hoi

Ryan draagt hier veel
    zwart grijs wit en blauw
    in de zomer wat meer felle kleurtjes zoals
    aqua en knal geel enz.

broeken vaak jeans idd of zwart/grijs

groetjes moekje

#4146832 Quote

Jelteook vaak Jeans, nu een paar broeken bij de WE gescoord, zijn erg leuk!

eh… welke kleuren? Wit, rood, blauw, tja eigenlijk best veel variatie in kleuren van shirts.
    Vind een stoere jeans, witte riem, wit shirt en witte sportschoentjes t leukst bij em! haha..

Gr. Sas.

#4146844 Quote

Hier veel roze, dat vind ik gewoon het schattigst staan bij Daniëlle. Ik heb ook weleens een zwart of grijs truitje voor dr gekocht maar dat staat niet zo leuk bij dr. Broeken meestal jeans.

Groetjes van Sonja

#4146865 Quote

onze ikenna draagt veel jeans qua broeken maar shirts en blousen vooral toch de wat hardere felle kleuren omdat hem dit onzettend mooi staat ivm zijn getinte huidskleur.

groetjes jolanda

#4146885 Quote

hoi hier veel roze,rood,paars maar ook aquabl en groen
    eigenlijk kan ze heel veel kleuren goed hebben..
    ik ben zelf echt vd kleur dus merk dat ik dat ook echt overbreng..

de nieuwe kleuren worden; – veel felle tinten
    -marinetinten,denk aan rd/wit/bl en gestreept
    -aarde/natuurtinten(camel/zand,zachte rozige tinten)

groetjes

#4146901 Quote

Isabelle heeft nog nooit een jeans aangehad! Ik vind het niet lelijk, maar dan denk ik, die kan ze nog haar hele leven aan. Ze heeft wel een jeansjurk, die vind ik wel helemaal geweldig.
    Ik hou heel erg van ruit! Ook al voor Charlotte.
    Voor de rest veel kleur en sportief.
    Roze, paars, rood zijn hier favoriet.

Groetjes Babybelle

#4146918 Quote

Feline heeft een paar leuke spijkerbroeken en eigenlijk geen gekleurde broeken en vorig jaar had ik een onwijs gave witte broek met wijde pijpen! (helaas te klein en die gaat nu naar Haiti toe hihi)
    Ze draagt vaak een jurkje of rokje trouwens, vind ze zelf ook helemaal geweldig!
    Verder veel roze en paars, donkerblauw, bordeauxrood.
    Gijs in stoere spijkerbroekjes en caki en legergroene broeken en een superkak broekje heb ik van mijn zus gekregen en heb ik zelf een polotrui gekocht in t rood (voor zijn 1e verjaardag hihi)
    En verder veel verschillende kleuren truien, rood, blauw, grijs, gebreide trui van mijn moeder enzo.

Ik vind zwart niet zo leuk voor die kleintjes, een broek oke, maar verder niet te veel. Wel heeft Feline een benneton truitje in zwart, maar dat is in combinatie met geruit rokje enzo, was voor kerst en dan is t wel leuk vind ik.

Mijn moeder maakt echt superveel voor ze, dus ze zien er altijd zo leuk uit hihi

groetjes Maris

#4146928 Quote

Hier eigenlijk altijd jeans voor Alice, ze wil eigenlijk ook niks anders……. oeps… moest wel lachen om jouw reactie babybelle: nog nooit geen jeans aangehad!! wat een verschil!
    Hadden van het zomer een heel leuk jurkje voor Alice, aangedaan en krijsen!! niet normaal meer, gewone stoffen korte broeken zijn gelukkig nog wel goed!
    Maar ik heb zelf ook altijd een spijkerbroek aan dus dat scheelt vast ook!
    Verder kleuren, eigenlijk alle kleuren wel, vind roze wel heel leuk!
    En Erik heeft nu toch al wel heel veel blauw eigenlijk en ook al weer een paar spijkerbroekjes alleen vind ik dat voor zo’n kleintje altijd wel wat stug zitten.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct