Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1391459 Bedden Zijn Best Prijzig He

• Auteur

We zijn op het moment druk om voor onze Mees een nieuw bed uit te zoeken..en heel misschien ook een voor Lieve..[ Het kan zijn dat we Mees zijn bed nog even doorschuiven naar haar.].

Maar wat een prijzen zeg..
    Beetje bed kost zo een hoop.
    Heb nu oa van Bopita een wit, iets hoger bed gezien, met eronder drie lades op wielen in verschillende kleuren..
    Vond hem erg mooi…en makkelijk ivm de bergruimte.
    Maar bed kost al meer dan 300, en de lades 99 p/st!!
    Dan heb je nog een matras nodig etc…Kortom een duur grapje!
    Iemand nog ideeen?? Hoe doen jullie het?

Gr Rina

#4146836 Quote

Oke, Ikea hadden we al gekeken, maar vonden daar niets naar onze zin…Leen Bakker kom ik eigenlijk nooit, maar zal er eens kijken.
    De kamers zijn niet zo groot, dus ik wil wel echt iets leuks…het staat dan nl meteen al vol..haha

Gr Rina

#4146837 Quote

klinkt erg leuk maar tja voor 300 nog niet klaar…je wilt ze ook weer een goed matras geven….
    Heb nog niet in bedden verdiept, Jelte kon het ombouw van zn nieuwe bed van mn neefje krijgen, die kreeg een hoogslaper.
    Maar ben benieuwd wat het gaat worden!

hoest met mees nu? Hij was/is ziek toch?

Gr. Sas.

#4146847 Quote

Mees heeft idd keelontsteking…sinds vrijdag..Vandaag nog koorts, dus morgen geen school..Heeft zwemles enzo, gaat toch niet.
    Gelukkig dat ik niet werk..Hij klaagt ook veel over erge hoofdpijn, en soms last van zijn buik.,..Kijk even aan hoe het morgen gaat, ga anders naar de huisarts..

Gr Rina

#4146852 Quote

ook wij hebben een bed gekocht bij leenbakker voor Ryan een van metaal/staal.
    totale miskoop zeg
    vind het een verschikkelijk bed en ook erg gammel
    gelukkig heeft het nu nog niks te lije maar over 2-3 jaar gaat het er echt wel uit
    kijk eens bij woonexpress , vind ik ook nog wel gaan kwa prijs als je ff goed zoekt
    en ikea idd maar daar stond ook niks naar mijn smaak.

succes groetjes moekje

p.s.anders even via google snuffelen

#4146875 Quote

Ik heb de foto geprint van het Bopita peuterbed Romy, meegegeven aan vriendje lief, en 3 dagen later had ik een mooi peuterbed voor Kyan!
    Kost ons niets (was van incourante stukken MDF) als alleen een likje verf en een matras.
    Daar hadden we ook mazzel mee bij een outlet store; binnenvering met koudschuim erom heen €100.- (is natuurlijk wel een kleinere maat nl 70×150)

Dus nee ik kan (nog) niet meepraten over dure bedden, misschien hebben jullie ook wel een goeie timmerman in de buurt??

Groetjes Sas

#4146882 Quote

hoiii,
    wij hebben een peuterbedje vam mp afgehaald.
    hij had wel iets gebruikerssporen maar mn man is bezig hem aan t schuren en verven,en klaar..
    het is verder een heel net en degelijk bedje..

je kan v mp hele leuke en goede dingen afhalen.
    groetjes

#4146883 Quote

hey Mamasas,
    Super handig zo ja..leuk bed ook die je hebt laten maken..

Haha, hier een timmerman in de buurt?
    Die zit naast me op de bank!!!!
    Maar dat is het hem nou net!
    Als hij het zelf gaat maken, en dus een dag thuis blijft en niet gaat werken, kost het meteen al 300 euro!
    Hij heeft nl een eigen bedrijf…en een dag geen werk kost al zo 300 euro..
    Dat tellen we wel altijd mee…dus vandaar.
    Dus het is of het een, of het ander zeg maar.
    Hij heeft ook een zwevende kast in onze woonkamer gemaakt, en kan echt heel veel maken..Ook het bed van onze oudste heeft hij destijds gemaakt, passend bij haar kamer.

Toch bedankt…ik kijk nog even…

Gr Rina

#4146887 Quote

Hallo trotse mama,
    Niks mis met MP..maar ik heb er zelf nu zijn oude meegroeibed op staan..loopt helemaal niet..
    Jammergenoeg.
    Ik zoek echt een groot bed nu..gewoon 1 persoons zeg maar.
    En er is niks mis met tweedehands, alleen ik kijk altijd toch eerst voor nieuw..erg he!

Gr Rina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct