Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1391459 Bedden Zijn Best Prijzig He - pagina 2

• Auteur

Oke, Ikea hadden we al gekeken, maar vonden daar niets naar onze zin…Leen Bakker kom ik eigenlijk nooit, maar zal er eens kijken.
    De kamers zijn niet zo groot, dus ik wil wel echt iets leuks…het staat dan nl meteen al vol..haha

Gr Rina

#4146837 Quote

klinkt erg leuk maar tja voor 300 nog niet klaar…je wilt ze ook weer een goed matras geven….
    Heb nog niet in bedden verdiept, Jelte kon het ombouw van zn nieuwe bed van mn neefje krijgen, die kreeg een hoogslaper.
    Maar ben benieuwd wat het gaat worden!

hoest met mees nu? Hij was/is ziek toch?

Gr. Sas.

#4146847 Quote

Mees heeft idd keelontsteking…sinds vrijdag..Vandaag nog koorts, dus morgen geen school..Heeft zwemles enzo, gaat toch niet.
    Gelukkig dat ik niet werk..Hij klaagt ook veel over erge hoofdpijn, en soms last van zijn buik.,..Kijk even aan hoe het morgen gaat, ga anders naar de huisarts..

Gr Rina

#4146852 Quote

ook wij hebben een bed gekocht bij leenbakker voor Ryan een van metaal/staal.
    totale miskoop zeg
    vind het een verschikkelijk bed en ook erg gammel
    gelukkig heeft het nu nog niks te lije maar over 2-3 jaar gaat het er echt wel uit
    kijk eens bij woonexpress , vind ik ook nog wel gaan kwa prijs als je ff goed zoekt
    en ikea idd maar daar stond ook niks naar mijn smaak.

succes groetjes moekje

p.s.anders even via google snuffelen

#4146875 Quote

Ik heb de foto geprint van het Bopita peuterbed Romy, meegegeven aan vriendje lief, en 3 dagen later had ik een mooi peuterbed voor Kyan!
    Kost ons niets (was van incourante stukken MDF) als alleen een likje verf en een matras.
    Daar hadden we ook mazzel mee bij een outlet store; binnenvering met koudschuim erom heen €100.- (is natuurlijk wel een kleinere maat nl 70×150)

Dus nee ik kan (nog) niet meepraten over dure bedden, misschien hebben jullie ook wel een goeie timmerman in de buurt??

Groetjes Sas

#4146949 Quote

Hi,

Wij hebben afgelopen zomer een bed gekocht voor onze Cas (toen bijna 2-1/2). Omdat we het niet zagen zitten eerste een peuterbed te kopen, hebben we gelijk een groot bed gekocht. We hadden bij vrienden een half hoogslaper gezien en wij zijn daar goed voor rond gaan kijken. Dan heb je onder het bed ook genoeg bergruimte (zijn slaapkamer is vrij klein).

Wij zijn terecht gekomen bij Beter Bed. Niet extreem duur, maar ook niet echt heel goedkoop. De prijs van het bed viel nog wel mee, maar dan komt het: matras, lattenbodem, dekbed, overtrekken, onderlakens, beschermlakens. We hebben gekozen voor een verstelbare bodem omdat Cas nogal vaak verkouden is en benauwd en zo iets met zijn hoofd omhoog kan. Ook hebben wij gekozen voor een heel goed matras. Dan kan hij daar jaren mee doen. Omdat hij nog niet zindelijk is, hebben we een beschermlaken (weet niet hoe het heet) tussen matras en hoeslaken gelegd anders heeft het nog geen zin.

Wij hebben bewust gekozen voor een minder duur ledikant (hoewel dit ook wel een goede is), maar wel goed matras en bodem.

Gr. Tamara.

#4146970 Quote

Hey Rina,

Het is idd wat MJ zegt níet de bedoeling dat ze dat overdag doen natuurlijk!!
    Dan zijn die mannen veel te duur!
    Dennis is in de kerstvakantie een paar uurtjes aan de slag gegaan wel in de avonduren, die kerels hebben dat zo in orde!

En tja als ze beginnen te sputteren over vrije tijd, is er maar 1 antwoord mogelijk; hebben wij weleens vrij als mama ;-))?

Groetjes Sas

#4146989 Quote

haha, Mamasas..
    Helemaal gelijk..
    Mijn man werkt echter al zo 60-70 uur per week…ook veel avonden Dus niet echt tijd over..Dan moet het echt op zondag..en dan wil ik ook wel eens iets samen doen..hihi
    Misschien moeten we er toch wel aan dat hij het zelf gaat doen..Maarja, dat word dan eerst het model even afkijken in de winkel..hhaha
    En dan tijd maken….

We zien wel..ik ben alleen een beetje ongeduldig soms…Moet ook al op meerdere dingen wachten thuis..de keuken is ook nog niet af.
    Zo kan ik wel een lijstje maken voor hem hoor!!
    Dat hoor je vaker bij mannen met een eigen bedrijf, of die handig zijn dan..Buiten de deur druk..en thuis blijven dingen liggen..haha

Gr Rina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen