Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1391629 Joehoeeee 1 Jaar

• Auteur

Volgens mij moeten we al veeeel meer verjaardagen gehad hebben, maar onze kleine dame is gisteren een geworden…. Geen visite gehad omdat het zondag was, maar wel lekker met z`n 4en genoten. Ze heeft een levensgrote beer van ons gekregen…

Vanavond een klein feestje, geloof 18 man dat er komt, hou het ook lekker simpel want het is een kinderverjaardag!

liefs wen

#4147404 Quote

Gefeliciteerd !!!
    Hebben jullie een fijn feestje gehad?

groetjes Natasja

Bloempje27
    Bijdrager
    #4147812 Quote

Ha geweldig h`e? Wij hadden ook een jarige zondag! Lo”is werd ook 1…. wij houden het morgen. mijn man is vrij en we houden ’s morgens en ’s middags een paar uurtjes feest en voor wie niet overdag kan, die mag ’s avonds nog komen!

Jullie horen nog hoe het was!

#4147968 Quote

Gefeliciteerd!!! (ook voor de andere dames!)

Maar waarom vier je het niet op zondag dan? En hoe doe je het in de avonduren als de kids slapen?

gr.Ing

#4148505 Quote

Hoi hoi Inge,

Op zondag hebben wij als christenen een rustdag, en dan heb ik echt geen zin om de hele dag en avond bezig te zijn, ook gaan we dan 2 keer naar de kerk, dus veel tijd blijft er niet meer over 😛

En tja, maandagaavond heb ik ze maar gewoon opgehouden tot kwart over negen, en toen waren ze ook wel HELEMAAL moe……

T was in elk geval wel gezellig en ze is goed verwend!

Groeten wendy

#4148732 Quote

Okee ik snap het! Lastig hoor om het dan in de avond te moeten vieren. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Het blijft bijzonder he zo’n 1e verjaardag!
    gr.Ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct