Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1391675 3 Dagen Overtijd

• Auteur

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer, na een tijdje weg geweest te zijn…
    Maar nu weer onzekere dagen en vol vragen…
    Mijn vriend en ik gaan nu voor ons 1e kindje. Ben eind december gestopt met pil. Inmiddels dus 3 dagen overtijd en gisteren hebben we een test gedaan, maar die was negatief 🙁
    Ik heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Het enige waar ik last van heb is dat ik super moe ben (echt uitgeput!) en rommelig/af en toe lichte steken in m’n buik.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En zou ik nogmaals een test moeten doen?

Hoop dat jullie mij advies kunnen geven 🙂
    Alvast bedankt voor de lieve reacties.

Janne

#4147035 Quote

Heb het niet meegemaakt, maar meestal wordt aangeraden om na een paar dagen (als je nog steeds niet ongesteld bent geworden) nogmaals een test te doen, misschien is je HCG gehalte nog niet hoog genoeg. Als je net met de pil gestopt bent kan het ook even duren voordat de normale cyclus weer op gang is….Spannend hoor. Succes met wachten
    Groetjes Linda

Vissen..
    Bijdrager
    #4147038 Quote

Je lichaam houd je echt vaak voor de gek. Ik voel elke maand wel van alles, maar helaas mocht het nog niet zo wezen.
    Mijn langste cyclus was 40 dagen, en ik lees hier van sommigen zelfs dat ze een nog langere cyclus hadden.
    Misschien dat de lichte steken van je duiden op je ovulatie.
    Ik zal nog een weekje wachten als ik jou was met testen.
    Succes met wachten en ja er is natuurlijk altijd een kans aanwezig dat je alsnog zwanger bent, ik hoop ’t voor je!

Liefs Vissen

#4147051 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Het wachten is zeker moeilijk zeg!! En ook wat slecht voor m’n humeur (arme mannetje van me) 😉

Hoop toch eind deze week wat meer te weten.

#4147150 Quote

Meestal duurt het even voordat de pil uit je systeem is, bij mij was na het stoppen met de pil mijn ongi ook 1 week later. Dus probeer niet teveel te hopen en mocht het wel zo zijn dan is het echt een verassing.

Succes en laat het even weten!

#4147262 Quote

Hoi Janne,

Ik heb hier wel ervaring mee, ben begin december gestopt met de pil. En was 5 dagen “overtijd” je kunt hier echt van spreken als je net gestopt bent met de pil dan moet alles opgang komen. Ik was helaas niet zwanger.

Succes met wachten en over ene paar dagen kun je altijd weer een testje doen.

Groetjes MOnique

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4147285 Quote

he,

ik ben half december gestopt met de pil, vlak voor mijn nod steken in mijn maag moe vergeet achtig, zwanger gevoel moeilijk concentreren en noem maar op. de de dag dat ik ongesteld moest worden geen ong, dus ik testen heeeeeel licht/wit streepje, bleef dus spannend, ik twee dagen over tijd nogmaals testen maar nee niet zwanger. en een paar dagen later alnog ongesteld, terwijl ik dat totaal niet heb aan voelen komen. normaal (met de pl wel) de klachten die ik had waren dus van het ontpillen, tja dat voelde niet fijn, maar nu ben ik vrolijk van start gegaan in de nieuwe ronde

#4147463 Quote

Vandaag nog niet ongesteld. Ik probeer niet te veel te hopen, want m’n lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden. Dus maar afwachten dan…

iig bedankt voor jullie reacties 🙂

Anoniem
    Inactief
    #4150227 Quote

Hoi Janne,
    En ben je inmiddels al ongesteld? Ik zit met het zelfde, ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds niet ongesteld. Heb wel getest, maar dus negatief. Ik wacht het nog wel een paar dagen af en ga dan wel weer testen!

Hoop dat jij al wat meer duidelijkheid hebt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct