Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bruin bloedverlies?

• Auteur

niet met 6 weken? ik heb toch echt begrepen dat je met 6 weken het hartje kan zien kloppen, van de eerste heb ik het in het ziekenhuis gezien met 6,5e week!
    nu is de eerste echo ook al met 6 weken, vond het zelf ook al zo vroeg maar de VK vond het normaal…

liefs

#4147631 Quote

Get, kan me voorstellen dat je schrok. Fijn dat je wel eerder mag komen, maar 9 feb. is dan nog best lang he?! Sterkte, hopelijk is er niks aan de hand!

groetjes!

#4147577 Quote

He hoi,

Bedankt voor je reactie, Het is nog te vroeg ben vandaag net 6 weken en dan is er toch nog geen hart activiteit te zien!! Dus met acht weken kon ik terecht!

Liefs Karin

#4147926 Quote

Hoi,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb verder geen verlies maar gehad, dus ik denk dat het gewoon innestelingsbloed was. Nu even wachten en dan hopen op een mooie echo.
    Liefs Karin

mnon
    Lid
    #4148253 Quote

dat hoop ik ook voor jullie! sterkte!!

#4148595 Quote

Nou.. hopen dat het hierbij blijft zeg en dat het inderdaad een innesteling was! Erg spannend allemaal. Sterkte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct