Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vakantie in Nederland met jonge kinderen, tips?

• Auteur
  • Anninas
    Bijdrager
    #4148270 Quote

Raar maar ik kan de reacties van de anderen niet zien en dus ook niet lezen.

Wij zijn vorig jaar naar de Katjeskelder geweest, een park van Roompot. We hadden een fijn huisje ook ruim genoeg. Het park had verschillende voorzieningen. Er was een grote buitenspeeltuin waar voor alle leeftijden wel iets te doen was. Er was ook een binnenzwembad, niet zo groot maar prima te doen.
    We zijn ook naar Sunparks (Zandvoort) geweest. Hier was het huisje wat kleiner, maar het park had wel veel faciliteiten.
    Vakantie in eigen land vind ik heerlijk. En slecht weer kun je overal hebben.
    Kijk ook of er voor de programma’s zijn voor de kinderen en of er buiten het park nog voldoende dingen zijn om te doen.

Succes met zoeken
    Groetjes Anne

#4148267 Quote

Moet het perse nederland zijn?
    Wij zijn met de kerst in Sunparcs De Haan in Belgie geweest. Ons huisje en het park zagen er netjes uit. Ze hebben voor de kinderen kidsworld, een soort Ballorig en een zwemparadijs.
    Plopsaland de Panne ligt op 30 min. rijden. (is echt een aanrader).
    Het ligt ook tegen Brugge aan, leuk om een dagje heen te gaan. ritje met de koets ed)

Groetjes,

#4148264 Quote

Wat een raar forum is dit zeg….. Nu kan ik bij iedereen de reacties lezen aleen bij mijn eigen onderwerp niet….. Snap er echt niets meer van. Misschien dat het helpt als ikzelf nog een keer reageer.

Bedankt voor de reacties in elk geval ( Al heb ik ze niet kunnen lezen )

Hannah38
    Bijdrager
    #4148247 Quote

Wat een raar forum weer, ik kan de antwoorden op je vraag niet lezen, terwijl ik zie dat er 3 reacties zijn. (Zucht, tijd voor een nieuw forum!!)

Hannah38
    Bijdrager
    #4148244 Quote

* ´t Loo van Landal Greenparks?
    * Mooie huisjes bij Zeeland Village in Scharendijke (Roompot), maar niet zo veel binnenactiviteiten voor de kinderen, wel een binnenzwembad(je).
    * Hof Domburg, zwemparadijs.

Wat lekker dat je nog buiten het seizoen op vakantie kunt gaan, neem het er maar lekker van!!!

#4148239 Quote

Hoi,
    Wij zijn in duinerell geweest en dat beviel heel erg goed!
    Ook zijn wij naar centerparcs geweest(wel net belgie) en dat beviel ook heel erg goed!
    Ligt misschien ook aan het seizoen, als het druk is worden er zoveel huisjes gepoetst of je hebt net pech gehad, al zou ik als het echt vies was meteen bellen, daar betaal ik niet voor!!
    Nadeel aan die parken vind ik dat het toch wel duur is.
    Wel heb je echt veel te doen voor de kids, verder niet zoveel ervaring in nl,,haha

Gr MJ

Amanda Roelofs
    Bijdrager
    #10048448 Quote

Ik kan resort Arcen aanraden. En dan met name de chalets bij het zwemmen zwemmeertje. Dit gedeelte is autovrij, ideaal voor met kleine kinderen, maar je kan je auto op 2 minuten lopen parkeren en er zijn bagagekarren. Ik vond vooral fijn dat alle faciliteiten op max 5 minuten lopen zijn. Dat is voor die kleintjes goed vol te houden. Ze vermaakten zich geweldig bij het zwemmeertje. Binnenzwembad niet enorm groot en glijbanen etc, maar voor kleintjes prima. Was wat koud, maar heb begrepen dat ze dit begin dit jaar aanpassen: betere isolatie. Chaletjes aan het zwemmeertje zijn goed betaalbaar, klein maar van alle gemakken voorzien. Fijne airco, zodat de kindjes s middags goed konden slapen toen het buiten 30+ graden was. Animatieteam is ook super! 

#10175993 Quote

Ben je op zoek naar een vakantie in Zeeland?

De vakantiehuizen van Ruiterplaat Vakanties liggen op kleinschallige parken, zijn origineel, kindvriendelijk en liggen allemaal dichtbij het strand in Zeeland http://www.ruiterplaat.nl. Ze verhuren hele luxe vakantiehuizen maar ook eenvoudige vakantiewoningen midden in de natuu. In het hoogseizoen heb je niet het idee dat je in de massa zit. De service is top! 

www.zandvillas.nl is het luxe label van Ruiterplaat Vakanties. Splinternieuwe luxe villa’s direct onder aan de duinen van het Banjaardstrand in Zeeland. Heerlijk met de bolderwagen nog geen 5 minuten lopen naar het strand. Onze villa had een gashaard, privé sauna, airco en kinderbedje en kinderstoel was al aanwezig. Een avond een privé kok voor ons laten komen, op en top genieten voor de hele familie!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct