Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vandaag aangemeldt voor kraamzorg

• Auteur

heb met 6 weken de verzekering gebeld, en die raadde me aan me meteen aan te melden. Dit heb ik gedaan, en ik schijn dan vanzelf met 7 maanden bericht te krijgen de kraamzorg.
    Kreeg wel gelijk een mama pakket van mijn verzekering thuis gestuurd 🙂
    Ik heb eigen bijdrage van 3.90 per uur, maar 100 euro krijg ik daar weer van vergoed.

#4149717 Quote

heb met 6 weken de verzekering gebeld, en die raadde me aan me meteen aan te melden. Dit heb ik gedaan, en ik schijn dan vanzelf met 7 maanden bericht te krijgen de kraamzorg.
    Ik heb eigen bijdrage van 3.90 per uur, maar 100 euro krijg ik daar weer van vergoed.

#4149718 Quote

mariekje82
    Bijdrager
    #4149726 Quote

Denk dat ik de echo nog even afwacht! die is 9 februari en ben dan bijna 9 weken als het goed is.

#4149926 Quote

ik vond het persoonlijk ook wat vroeg hoor maar inderdaad toen ik de verzekering belde zei ze dat ik direct moest afvragen. Ach ja het is al klaar, weer een ding alvast geregeld.
    Het mooie is dat ik gelijk een lidmaatschap krijg voor de uitleen winkel, voor de bedpo en derg. Dus manlief hoeft geen extra bier te drinken.

gr. nath

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct