Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ja daar is ie dan!

• Auteur

ow helemaal vergeten……..iedereen natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap 😀

#4154443 Quote

hallo allemaal…..
    ja ook ik voeg me aan jullie toe, 12 okt ben ik uitgeteld!
    heb hiervoor een molazwangerschap gehad dus ben wel erg zenuwachtig.
    ik heb verder niet veel klachten..s’avonds een beetje misselijk en soms een beetje steekjes in de buik.
    hebben jullie ook last van buikpijn? is dit normaal in de zwangerschap?

groetjes mamabeer

#4154331 Quote

hey meiden, ik ben een sept mama!
    maar ik ben eind sept uitgerekend en aangezien de vorige 3 ook later kwamen ga ik er vanuit dat ik zal bevallen in oktober!
    ik zal hier en daar dus ook wat meelezen en schrijven!
    ik wens jullie allemaal een super zwangerschap!
    ik heb inmiddels de echo al gehad en een kloppend hartje gezien! maandag weer naar de Vk,

liefs

#4154948 Quote

Hoi Sonica,

Ik hoop ook al stiekem op 10-10-’10. Lijkt me zo’n leuke datum. Zullen we het samen proberen?!
    😉

Groetjes,
    Dory

#4155004 Quote

Da’s waar ook, ik ben uitgerekend op 2-10-2010 😉

#4155101 Quote

Lijkt me een goed idee Dory 😉

#4155321 Quote

Hai,

Ik ben 12 oktober uitgerekend maar grote kans dat ik 2 weken later ben. Mijn moeder heeft bij ons alle drie dit ook gehad en ik heb gehoord dat dit dan ‘erfelijk’ is zeg maar..
    Klopt dat of niet?

Liefs

#4155449 Quote

hey dames

ik ben afgelopen woensdag geweest en ben eind sept begin okt uitgeteld. heb wel al een echo gehad en was woensdag 6w5d het hartje klopte al dus op naar de volgende echo in maart.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct