Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vertellen?????

• Auteur

Hoi!

Ik was heel hard van plan om het tegen niemand te vertellen tot we de eerste echo gehad hebben, maar dat is al niet meer gelukt. Ik heb het nog niet tegen familie verteld, maar wel al tegen collega’s (omdat ik de hele dag kotsmisselijk op mijn werk zit). Ik zit nog te dubben of we het dit weekend de families gaan vertellen. We hebben nl. 2 verjaardagen (van beide kanten 1) dus het zou een mooi moment zijn. Anderzijds ben ik nog maar 7 weken zwanger en kan er nog zoveel gebeuren… Maar ja, ik voel wel aan alle kanten dat ik echt zwanger ben (misselijk, boobs, plassen). Dus ik weet nog niet, help!!

Ik vind het ook steeds moeilijker worden om mijn mond te houden…

Tips?

#4155559 Quote

hoi hoi,

Ik heb het alleen nog maar aan een vriendin verteld… kost mij wel veel moeite!!! Maar we willen wachten tot na de eerste echo.

Wat een leuk idee die boekjes van nijntje!!
    Echt schattig!!!

#4156119 Quote

Hoi,

Wij hebben het alleen mijn moeder en mijn schoonouders verteld. Ze zijn niet zo blij, want ik moet nog tot de zomer om mijn school af te maken en ik kwakkel wat met mijn gezondheid.

Maar het is ons leven en onze keus. We wachten even af tot ze wat gewend zijn en dan vertel ik het iedereen….

Wendy

#4156127 Quote

Haha het is zo moeilijk.

Wij hebben het onze ouders wel meteen verteld. Met bijwijze van spreke de test in de handen hahaha.
    Maar ik kan geen geheimpjes bewaren voor mijn ouders die zien dat meteen, En dus moesten we het ook aan me schoonouders vertellen.

Verder weten alleen onze directe collega’s ervan omdat we veel tijd met de doormaken. En als er iets is je het toch even kwijt kan.
    Maar ik vindt het van me zelf heel knap (voor een flapuit) dat we het verder niet aan vrienden enz verteld hebben. We zitten in een complete baby-boom en dan is het wel jammer om niet “mee te mogen praten”.

Na de eerste echo ben dan al ruim 9 weken zwanger dan schreeuw ik het van de daken hahaha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct