Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

14 dagen na nod. Licht plusje toen weer negatieve test.

• Auteur

Hallo,

Ik zit nu op 14 dagen na mijn nod. Na eerst 2 negatieve testen had ik gisteren ochtend een heel licht plusje. Vanmorgen een andere test gedaan en niks van een plusje meer te zien. Ik ben sinds een paar dagen extreem moe maar heb verder naast mijn “wat voelt als menstruatie klachten” nergens last van. Is het verstandig om op mijn menstruatie te wachten om mezelf niet gek te maken of binnekort nog een testje doen? Zo ja wanneer?

Susannaaaa
    Bijdrager
    #10209449 Quote

Waren ze allemaal van hetzelfde merk? Misschien was je urine minder geconcentreerd deze ochtend maar misschien is het na de innesteling ook wel mis gegaan 🤷🏻‍♀️ Ik zou morgenochtend gewoon nog een keertje testen

#10209464 Quote

Ik denk heel eerlijk gezegd datje naar de huisarts moet. Ik was een week na mijn nod naar de huisarts en hij stelde voor om bloed te prikken. Die kwam negatief uit. Ik had precies het zelfde als jij eerst licht positief en de tweede was negatief….  

Rosa82
    Bijdrager
    #10209493 Quote

Geduld! Over paar dagen nog een keertje testen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct