Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

14 dagen overtijd test negatief wat nu?

• Auteur

Hoi dames,

ik ben nieuw hier het is nu 5 uur in de ochtend kan er gewoon niet van slapen. 

Ik ben namelijk 14 dagen over tijd en steeds is de zwangerschapstest negatief, heb eigenlijk ook maar weinig last van zwangerschap kwaaltjes.

de pil heb ik nooit geslikt en ben sinds 5 maanden echt regelmatig ongesteld van te voren scheelde het soms een paar dagen.

huisarts gebeld die zegt wacht het even af     , natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. 

Hebben jullie een soortgelijke ervaring die jullie met mij willen delen? Ben heel erg benieuwd 

liefs Anneke 

#10200862 Quote

Ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest dus daarmee kan ik je niet helpen. Maar kan me voorstellen dat je daar niet van kan slapen. Ik zou gewoon nogmaals de huisarts bellen en vragen of je een bloedtest kan doen. Gewoon aangeven dat je er niet normaal door kan functioneren.

Daiss
    Bijdrager
    #10200874 Quote

Waarschijnlijk een late eisprong waardoor je cyclus langer is.

heb nog nooit meegemaakt dat iemand 2 weken nog negatief test . 

Een cyclus doet echt wat die wil. Bij mij was die soms 6 maanden lang gewoon  32 dagen en dan ineens 56 en weer terug na 32.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct