Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weer spannend

• Auteur

Sinds gisteren heb ik weer last van bloedverlies. Weliswaar heel weinig, maar toch..
    Ik had het echter wel verwacht, aangezien ik het bij mijn vorige zw.schappen ook heb gehad. Hiervan draaide de eerste uit op een miskraam en bij de jongste dacht ik zelfs dat ik telkens ongesteld was. Blij dat ik pas laat achter kwam dat ik dus toch zwanger was. Bleek toen al 9 weken te zijn en op de echo al 11 weken.
    Hopelijk gaat het nu ook gewoon weer goed. Het hoort kennelijk toch bij mij, maar leuk is het niet.
    Aangezien ik het al had verwacht, had ik al een afspraak voor een echo. Kan volgende week woensdag terecht, ben dan 8 weken. Duim, duim!
    Gr. mamajo

#4156234 Quote

Hoi Mamajo,

Hopelijk is het allemaal goed en vliegt de week om voor de echo…

Wendy

#4156242 Quote

Ik duim voor je mee voor goed nieuws!!!!!

Sterkte!!

Liefs

#4156250 Quote

Ik hoop dat de week voorbij vliegt en je dus snel meer weet. Ik duim voor goed nieuws!

In elk geval sterkte de komende week met afwachten.

chantie
    Lid
    #4156442 Quote

Mijn duimen draaien over uurtjes

#4156448 Quote

ik denk aan jullie….

#4156708 Quote

duim voor je! hoe voel je je?

#4156740 Quote

hoi,

zal mij eerst even voorstellen, ik ben “daantje” en heb 1 zoontje van bijna 3 jaar. Heb het afgelopen half jaar 2 miskramen gehad waarvan een heftig, na 9 wk en het kwam spontaan maar moest toch gecuriteerd worden omdat het niet stopte maar….nu ben ik gelukkig weer zwanger! voel me wel heel anders als die andere 2 keren maar goed, nooit garantie he? bij mijn miskraam had het hartje al geklopt dus je weet maar nooit, hoop dat deze keer heel goed gaat…..mijn zoontje heeft het steeds over de 2 babys in mamas buik, oef! ben al blij met eentje hoor! hahahaha!!! zijn jullie ook allemaal in oktober uitgerekend? ik denk ik de 3wk van oktober…

groetjes

#4156747 Quote

Het gaat nog steeds goed, hetzelfde zeg maar. Af en toe een veeg bloed met afvegen. De ene keer bruin de andere keer roze. Als het zo blijft, zit het denk ik wel goed. Heb er in ieder geval nog steeds vertrouwen in.
    WE gaan zo naar Groningen, gaat de tijd tenminste lekker snel.
    Fijn weekend.
    Gr. mamajo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct