Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

tips gevraagd voor kraamcadeautjes

• Auteur

mijn ouders hebben idd ook een donatie gedaan aan de geboortekaartjes maar wilde perse nog iets geven… maar goed wat weten we nog niet hahaha

ik ga het ook gewoon vragen als mensen vragen wat ik wil weet wel bij de eerste kwamen mensen veel met eigen dingen aanzette…..

#4158423 Quote

Of de mensen het nu leuk vinden of niet, wij gaan toch echt kadobonnen vragen.
    Wij hebben straks 2 mannetjes en yordi heeft natuurlijk al zooooo veel gekregen!!!!
    Plus dan kunnen we zelf uitzoeken wat we graag willen kopen.

Andere tips heb ik ook helaas niet voor je.

Liefs marielle

mar3
    Lid
    #4158422 Quote

ik heb ook geen idee. Bij ons hetzelfde. Eerst een jongen, nu een meisje. Gelukkig is mijn vriendin een jaar geleden bevallen van een meisje en heb van haar een hoop kleren gekregen.
    Mijn moeder maakt een 10-dagen mand, maar geen idee wat ze daarin doet.
    Verder wilden zij een cadeau geven maar omdat wij niks weten boden ze aan de kosten van de geboortekaartjes op zich te nemen.
    Vond ik ook heel erg leuk dus dan doen mijn ouders dat als cadeau. Van mijn schoonouders nog niks erover gehoord maar mijn schoonmoeder is meer zo dat ze niks vooraf geven wil om ‘de goden niet te verzoeken..”
    Cadeaubonnen is een goed idee, want dan kan je ook eens grotere maten kleren uitzoeken, of iets in de speelgoedwinkel als ze aan iets nieuws in hun ontwikkeling toe zijn..

#4516249 Quote

Ik had leuke memory lockets gevonden op een veiling webste. Ze hebben hier een leuke kraamcadeau voor jongens en meisjes.

#4516321 Quote

Ik ga binnenkort met mn schoonmoeder op jacht naar de laatste spulletjes voor in de babykamer en van hen krijgen we als t kindje er aan toe is ook een fietsstoeltje en eetstoeltje. Van mn vader heb ik een maxicosi gekregen en mn moeder opent een rekening waar ze maandelijks geld op gaat storten als ons kindje gebore is voor zn studie.

#5675084 Quote

Ik vind het leuk om zelf leuke kraamcadeautjes te maken, zo kom je altijd met iets nieuws en dus altijd origineel. ik heb sinds 1 januari een website geopend waar ik alle cadeautjes op plaats. Lakooi kraamcadeautjes en kinderkamerdecoratie de website voor originele kraamcadeautjes en decoratie voor de ouders, de baby, broertjes & zusjes en natuurlijk voor de opa’s en oma’s. hier vind je altijd leuke en originele cadeaus

#10280587 Quote

Ik heb pas een gepersonaliseerde poster als kraamcadeau gegeven aan een vriendin van mij. Deze heb ik besteld bij de Posterkamer. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct