Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403429 Prikkende Pijn In Eileiders

• Auteur

afgelopen maandag (dag 28) had ik ongesteld moeten worden. een week na mijn eisprong, dus op dag 21 kreeg ik een brandende/prikkende pijn in mijn eilieders. dat heb ik wel vaker vanaf die dag, maar normaal gaat dat over in hevige menstruatiekrampen. nu houdt de eerste pijn aan en ben ik nog niet ongesteld. herkent iemand dit? en als het een zwangerschap is, is die pijn dan wel goed?

#4158884 Quote

Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Want als die positief aangeeft en je hebt steeds meer last van buikpijn en enorme krampen ( als je echt niet meer rechtop kan staan) etc dan moet je de HA of verloskundige bellen dan kan het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn. Hou het dus even in de gaten en doe een test.

Succes en sterkte!

Liefs Vic

#4159018 Quote

ik had het ook gahat, zo een week naar ovulatie, de heeft 2 dagen geduurt en maar nu is de pij weg. Had di mijn NOD, vanmiddag ff test hallen. Ik vroeg me ook af wat het was.
    Als de pijn aanhoud of erger word zou ik de HA bellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct