Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403437 Even Iets Heel Anders

• Auteur

He meiden,
    Ik weet het, het hoort hier misschien helemaal niet thuis, maar baalden jullie gisteravond ook niet heel erg van het niet- winnen van Sven Kramer ??
    Nu gaat het weer goed hoor 🙂 het is allemaal ook maar net hoe groot je het maakt, maar toch..
    Liefs, Sophie

#4158793 Quote

Jaaaaaaaaaaa, dat was heel erg shit zeg. Ik voelde me helemaal verbouwereerd en baalde heel erg. Laat staan hoe Sven zich voelde. Ongelofelijk toch. Ik heb al heel wat grappen voorbij zien komen. Ik wilde ik ze echt nog niet lezen, haha, maar inmiddels zie ik er wel “goede” grappen bij zitten.
    Alhoewel dit voor een topsporter en dan ook nog bij de OS echt verre van grappig is…

#4158795 Quote

Trouwens zo knap hoe “rustig” hij (in beeld dan) reageerde. Ik geloof dat ik mijn schaatsen echt een kilometer verderop had neer gefl…..erd

#4158796 Quote

Echt heel knap trouwens hoe hij (in beeld dan) zo rustig bleef. Ik zou mijn schaatsen volgens mij echt een kilometer ver hebben weg gefli….erd

#4158798 Quote

rustig bleef. Ik zou mijn schaatsen volgens mij echt een kilometer ver hebben weg gefli..erd

#4158807 Quote

Haha, volgens mij ben je er echt ondersteboven van;)

#4158830 Quote

Ik zie het…ik lijk inderdaad helemaal van slag, haha. Dit heerlijke forum deed weer eens even raar.

Hannah38
    Bijdrager
    #4158869 Quote

Ook ik zat gisteren vol ongeloof te kijken, jeet je, wat een shitdag voor die jongen. Zo lang naar toe gewerkt, en dan dit. En hij reed zo mooi!! Zucht.

#4158981 Quote

Vreselijk ik zat helemaal stijf op de bank en toen hij over de finisch kwam, bah, bah, bah! Ik vond het dan ook super knap hoe hij zich verwoorde na de rit, petje af!
    Kemkers is een mens en ja die maakt ook fouten, al is dit wel een heel naar foutje…

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct