Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403446 Irritatie

• Auteur

Waar irriteer jij je aan aan je partner…..
    Jesse is bezig met zindelijk worden, dus daar ben ik actief mee bezig. Toen ik thuis kwam vroeg ik of Jesse ook op de wc of potjes is geweest, Zegt mijn vriend” Oooooo daar heb ik helemaal niet meer omgedacht, grrrrr.
    Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Gr Linda

#4158819 Quote

– aan de haren in de badkamer. Hij verhaart nogal 😉
    – Hij onderneemt bij problemen niet echt snel actie.

Maar verder issie wel lief hoor!

#4158835 Quote

Er waren teveel irritaties, vandaar dat we niet meer samen zijn! 😉

Groetjes van Sonja

#4158858 Quote

Euhm…dat ie minder gestresd is dan ik hahaha!
    Ik maak me sneller druk om dingen. Owja en dat ie nergens aan denkt, dat laat ie aan mij over. Dus als hij Rik wegbrengt zorg ik dat de tas klaarstaat enzo!
    Maar ook verder heb ik een enorm lieve en meehelpende man!

X Saskia

#4159232 Quote

– mijn man kan zo schreeuwen….om niets….heel irritant,
    – en dat ik 10.000 keer alles moet vragen en het de volgende dag nog zelf kan doen!!

gr. Angel

#4159260 Quote

ow ik zal de lijst kort houden…(hihi)

– dat ie nooit op tijd naar bed gaat, als ie bv om kwart over 5 s ochtends moet vertrekken.
    – dat ie altijd slaap heeft als de kids wakker zijn, midden op de dag en dan midden in de woonkamer een dutje gaat doen.
    – dat ie altijd uit wil slapen.
    – en de rest natuurlijk (hihihi).
    Voor de rest ie is hartstikke lief hoor!

#4159319 Quote

Moonpoontje…even een praktische tip. Wij hebben een swiffer in de badkamer staan. Na het douchen en afdrogen even een rondje over de badkamervloer en weg is de irritatie!

gr.Ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct