Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403448 Cadeau 3e Verjaardag

• Auteur

Wat geven jullie je kids?
    Jesse krijgt een groot bed. We bedenken nog wat voor speelgoed hij nog krijgt.

Gr Linda

#4158821 Quote

Zijn we eerlijk gezegd nog niet mee bezig. Eline word pas eind augustus 3, dus we hebben nog wel even de tijd. En kunnen we lekker afkijken wat jullie je kindjes allemaal cadeau geven 😉

#4158834 Quote

Daniëlle wordt in juni 3 maar ik heb echt nog geen idee wat ze krijgt.

Gr. van Sonja

#4158925 Quote

Merel word ook in juni 3 en ik vind het een leuk idee om een fietsje met zijwieltjes te geven.Kreeg d’r zus ook met dr derde verjaardag.

#4159316 Quote

Mette krijgt een poppenhuis. Ik heb dat poppenhuis in het model van een grachtenpand gekocht bij de Hema toen het in de aanbieding was. Ik ga dat leuk behangen en schilderen (heb er al zin in!!). Ik heb uit de grabbelbak van het kruidvat een kassa met geluid meegenomen rond Sinterklaas. Die hebben we ook bewaard voor haar verjaardag. Het enige wat ik nu nog zoek zijn echte poppenhuis poppetjes. Ik kan online alleen maar die vogelverschrikker achtige onbuigzame poppetjes vinden terwijl ik vroeger zelf poppetjes had die net barbies leken maar dan kleiner.
    gr.Ing

#4159052 Quote

van mn ouders krijgt ze een trampoline en ik wil haar een fietsje geven.ze heeft nu een driewieler maar daar valt ze mee om,te groot voor denk.
    gr petra

#4159054 Quote

Bram krijgt een auto of motor op accu……
    manlief wou dit namelijk al toen hij 1 jaar werd en ook toen hij 2 jaar werd en heb dat toen nog kunnen tegen houden omdat ik hem echt te klein vond maar dit jaar zal hij zo’n auto of motor krijgen…….
    dus wij zijn er al uit

liefs ilona

#4159124 Quote

Ook hier hebben wij geen idee.
    Joyce wordt eind mei 3.
    Een fiets heeft ze (ze kan ook al fietsen),rolschaatsen zijn ook leuk (hebben ze met wieltjes die je kan blokkeren.Joyce vindt het helemaal het einde om te skeeleren met haar broers.Momenteel is ze helemaal weg van klei,maar dat kan ze ook nu krijgen,daar ga ik niet speciaal mee wachten tot aan haar verjaardag.

Hopelijk heeft iemand van jullie een goed idee.

Groetjes Jessica

#4159234 Quote

Ik heb nog maar 2 maanden om wat te verzinnen want mijn mannetje is over 2 maanden al 3 jaar, maar ik vind het erg moeilijk, een fiets heeft hij vorig jaar gehad, en sinds gisteren ook de helm erbij, omdat de buurjongen nu ineens kan fietsen, wil hij ook elke dag….maar ja wel met helm, dus die kunnen we niet meer geven!

Ik zat te denken aan een trap-tractor en wat knutselspullen……..erg moeilijk….heb eigenlijk inspiratie nodig!!! Arghhh. Ga zondag even bij mijn vriendin kijken, haar dochtertje wordt dan 3, dus misschien krijg ik daar inspiratie van!
    Gr. Angel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct