Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403450 Lamp Aan Snachts

• Auteur

Jesse wil graag een klein lampje aan s’nachts. Ik vind het prima, zodra ik op bed ga, doe ik hem uit.
    Welke kids hebben ook een lampje aan s’nachts?

Gr Linda

#4158822 Quote

Wij hebben een bert en ernie nachtlampje. Die gaat in het stopcontact.

#4158833 Quote

De babyfoon (Philips) van ons heeft een soort van sterretjes die branden altijd als Daniëlle in bed ligt. Verder geen nachtlampjes.

Groetjes van Sonja

#4158859 Quote

Wij hebben een stopcontact lampje (groen) en dat is heel de nacht aan. Verder staat het overloop licht aan (rik heeft raam in deur) totdat wij naar bed gaan.

X Saskia

#4158916 Quote

Hier is ook geen lampje aan.

#4158930 Quote

af en toe hier ook een klein stopkontaktlampje.ze heeft ook een groter wandlampje en daar vraagt ze soms om of die de nacht aan mag,maar dat wil ik niet en nu zeg ik gewoon;t k3 lampje aan doen(z,on stopkontaktlamp)en hoewel t ding gewoon effen is dus niks geen k3,trapt ze dr nog steeds in dat het een k3 lampje is en dus reuzeintressant.groetjes

#4159328 Quote

hi hier ook een nachtlampje en nu sinds hij zijn nieuw bed heeft met koplampjes gaan die ook aan en als wij dan naar bed gaan dan doen we ze uit!

groetjes angela

#4159053 Quote

hier ook een lampje aan snachts.en totdat ik op bed ga de overlooplamp,

gr petra

#4159076 Quote

Hier moet gewoon de grote lamp aan want meneer heeft zoveel panische aanvallen gehad dat ie het eng vond dat we de lamp maar aanhouden.
    Nu zit er dus een spaarlamp in…..

Groetjes,
    Maike

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct