Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403467 Zou Het Dan Toch

• Auteur
  • Anninas
    Bijdrager

Hoi meiden,

Ik moet het toch echt even aan iemand anders kwijt dan alleen manlief.
    Aanstaande maandag is ons meisje 2 geworden. Net zoals een aantal andere kindjes hier op het forum. We hebben zondag lekker feest gehad en maandag nog een klein beetje met ons drietjes. Ook omdat we maandag allebei moesten werken. Dat is het jammere in het onderwijs dan kun je niet even een dagje vrij nemen.
    Maar goed daar gaat het niet om. Ik moest dus maandag ook ongesteld worden. Maar nee hoor er gebeurde niks. Nu is het woensdag en is er nog steeds niks. Zou ik dan toch zwanger zijn?? Ik heb geen idee, voel niet echt iets. Ben wel moe, maar dan kan ook nog van de carnavalsweek komen. AAhhh weet het dus echt niet. Morgen dus maar een zwangerschapstest halen als er nog niks is. Manlief is heel nuchter en zegt dan maak je toch niet zo druk. Maar ik wil het weten. Liefst nu maarja we hebben afgesproken toch nog een dagje te wachten.
    Ik hoop het zo!!!
    Moest het echt even kwijt haahhahah. Jullie horen nog van me.

Groetjes Anne

#4158823 Quote

spannend!!!
    ik had allang een test gedaan hahaha
    knap dat je t zo lang volhoud
    laat je t resultaat weten?

liefs maurilla

#4158828 Quote

Spannend
    Ik vind het ook knap dat je tot morgen wacht we gaan voor je duimen
    groetjes lisette

#4158829 Quote

Spannend hoor. Idd knap dat je nog kan wachten. En wat zijn mannen dan weer nuchter in hun reacties he, haha.
    Nou, we horen het wel…

#4158845 Quote

Oh wat spannend!!!! Ik hoop het voor je!!!
    Sterkte met wachten ;o)

X

dotjuh
    Bijdrager
    #4158852 Quote

we gaan duimen voor jullie 😀
    laat je het wel weten morgen 😛

succes met de test.

liefs, do

#4158887 Quote

ik had ook al op de fiets gezeten om een test te halen..ik hoop dat je morgen een pos.test mag hebben

liefs,karin

#4158903 Quote

spannend hoor! Ik duim voor jullie dat het morgen goed nieuws is! Ik vind het wel knap dat je tot morgen wacht hoor, ik had die test al lang gehaald hahaha

liefs danielle

#4158921 Quote

Spannend! Spannend… Ik hoop het voor je meis.
    Ik lees het morgen wel 😉

Liefs Irene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct