Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403531

• Auteur

Hoi Iedereen,

vandaag is het bij ons misgegaan….. We zijn al bij de Vk geweest en die heeft kunnen zien dat het een miskraam is.

Natuurlijk zijn we erg verdrietig, maar ondanks dat wens ik jullie allemaal een super zwangerschap en een bevalling en een gezonde baby!!

Veel sterkte allemaal de komende weken!!

#4158885 Quote

Wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult worden!

Liefs,
    mamadani

#4158923 Quote

Wat ontzettend jammer. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik had het bij ons eerste kindje en was er toen behoorlijk onderste boven van. Had ik nooit verwacht. Ook die goed bedoelde opmerking hadden ze achter wege mogen laten, maar goed dat schijnt er bij te horen.

Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk zijn jullie weer snel zwanger!

Gr. mamajo

#4158952 Quote

Wat een schrik zeg,
    ik wens jullie heel veel sterkte de komende periode en zoals al geschreven is hoop ik dat jullie het een plekje kunnen geven.

Weet verder niet zo goed wat ik moet schrijven, sorry.

liefs

#4158971 Quote

Oh littleprincess, wat erg voor jullie. Het is zo onwerkelijk om eerst zwanger te zijn en dat het dan ineens over kan zijn. Erg verdrietig allemaal. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn! Hou de moed erin.

Liefs Fairy

#4159081 Quote

Wat naar!!! Helaas weet ik precies hoe je je voelt… Dinsdag was er op mijn echo al geen hartje te zien. En ik denk dat ik het vruchtje net ben verloren… De vk komt er zo aan. Het is zo onwerkelijk.
    Jij ook heel veel sterkte. Hopelijk spreken wij elkaar snel bij een volgende mamaclub. Ik wens jou het allerbeste.
    Alle mama’s bij wie het wel goed gaat: een heel fijne zwangerschap gewenst.

Liefs,
    Dory

#4159091 Quote

Wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven. Veel sterkte,
    Liefs

#4159133 Quote

wat erg….
    ik denk aan je
    veel sterkte
    liefs mamabeer

#4159296 Quote

Iedereen erg bedankt voor jullie ontzettende lieve berichtjes en medeleven!!
    Dat doet mij echt goed!!

Heel veel goeds de komende maanden gewenst!!!

Fijne zwangerschap allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct