Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403732 Raar Of Onverantwoord

• Auteur

hee meiden

heb een vraagje aan jullie…

heb via mp alsnog een oppaskindje gekregen
    had anderhalve week geleden een afspraak voor een kennismakingsgesprek enz
    ze zijn toen niet komen opdagen
    gisteravond om 21 uur ineens telefoon
    of ik vandaag kan oppassen
    ik ja gezegd geen probleem
    om 9 uur afgesproken
    ze staan om 9 uur voor de deur geven t kind af zeggen zijn naam tas met spullen gegeven en weg zijn ze
    ik weet helemaal niks van t kind
    alleen zijn naam
    kind compleet overstuur

ikzelf zou dit dus never nooit doen met mijn kinderen
    jullie???????

#4159094 Quote

ze zeiden tegen 17 uur terug te komen
    kindje is rond de anderhalf en heb per toeval een nr omdat ze een sms gestuurd hebben

#4159096 Quote

Wat belachelijk!! Dat er mensen zijn die zó met hun kind omspringen, vind ik echt onvoorstelbaar en absoluut onverantwoord! Ga je er nog iets van zeggen denk je? Dat arme kind…

#4159097 Quote

Ik zou het niet goed hebben gevonden.Ik zou gezegd hebben jullie konden toen niet maar voor dat ik oppas op jullie kind heb ik alle informatie nodig en moet er eerst een kennismakingsgesprek volgen

#4159098 Quote

ik zal dit echt nooit maar dan ook nooit met een kind doen.
    lijkt nu net of ze het kind niet eens willen hebben maar toch is gekomen.
    belachelijk vind ik het.
    zou er zeker iets van zeggen.

#4159106 Quote

Die mensen zijn niet wijs hoor.

En ik ben het met lis eens.
    Mijn eerste gedachten is, is dat kind wel van die mensen.
    Je kan toch niet je iegen kind zomaar ergens dumpen.
    Nu ben jij goed voor kinderen maar hoeveel mafkezen lopen er wel niet rond.

Ik zou ze er vanavond zeker op aanspreken.

Gr Lique

#4159107 Quote

de moeder heeft zojuist gebelt om te vragen hoe t mmet t kind gaat
    kind is gelukkig weer helemaal op z’n gemak en eet me de oren van t lijf hahahahahaha
    ik ga er straks zkr iets van zeggen maar volgens mij had zijn moeder t zelf ook al door dat dit niet de normale gang van zaken is
    t is gelukkig wel een lief en makkelijk kindje en erg ondernemend

ik zal dit zelf ook niet met mijn meisjes doen
    ik zou ze eerst heel rustig aan laten wennen en veel praten met de oppas zodat ik zkr weet dat mijn kindjes daar goed zitten
    ben blij dat ik van mezelf weet dat ik goed voor m zal zorgen
    denk ook niet dat dit slecht bedleot is van de ouders maar meeer onwetendheid en goed van vertrouwen
    vond alleen ff raar overkomen
    ze zijn erg jong ( tenminste zo zien ze eruit )

#4159108 Quote

ppf typen met een kind op schoot is niet makkelijk hahaha niet op de fouten letten hahaha

#4159131 Quote

Jemig Mauril, wat apart….Zou het net als alle andere mama’s hierboven echt NOOIT zo doen…
    Ik ben zelf 4 jaar gastouder geweest, weet nog dat ik een stuk of 3 keer met de ouders en hun kinderen heb afgesproken voordat ik begon met oppassen.
    Onzettend lief dat je ‘ja’ zei gisteravond…blijkbaar zaten de ouders erg hoog, konden ze geen andere oppas vinden, dus je zal ze vast erg hebben g eholpen, maar inderdaad, ik zou straks wel even zeggen dat ze het beter anders hadden moeten aanpakken.Want even met elkar kennismaken, hoeveel tijd kost dat nou….
    Succes meis!!!zie je binnenkort, groetjes Roos.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct