Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403811 Ook Einde Reis

• Auteur

Vanochtend voor de 3e echo bij de gynaecoloog geweest. Vorige week was er “iets” van 7,8 mm te zien en vandaag (7 weken) zou er toch een hartje te zien moeten zijn. Helaas is het “iets” niet gegroeid en was er geen verschil met vorige week. Ik moet me dus gaan voorbereiden op een komende miskraam die tussen nu en een week of 3 zal moeten gaan komen. Wat onwerkelijk dit, sta je eerst nog ongelovig met een test in je handen, raak je net aan het idee gewend en ben je inmiddels zielsgelukkig en een paar weken later lijkt het wel of de wereld net vergaan is. Ik vind het zo onwerkelijk en kan nog niet echt aan het idee wennen. Zeker omdat de werkelijke miskraam nog moet komen. Kon het niet opbrengen om naar mijn werk te gaan vandaag, maar dit als een zombie thuiszitten werkt ook niet echt opbeurend.
    Moest het even delen met jullie.

Heel veel geluk voor alle zwangere dames, ik hoop dat jullie over een maandje of 7-8 een gezond kindje in jullie armen zullen houden.

Liefs
    (mama)dani

#4159193 Quote

onee, wat erg
    ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd
    hou je sterk
    liefs mamabeer

#4159198 Quote

Met tranen in mijn ogen zit ik hier.
    Vindt het echt onwijs moeilijk om te lezen
    dat het niet goed is. En tegelijk ben ik nu super bang.

Ik hoop zo dat je het een plaatsje kan geven ook al zal dat nog even duren omdat de “echte miskraam” nog moet komen.

Ben nu een beetje van slag ;-(

sterkte……..

#4159239 Quote

Hoi mamadani,

Wat naar dat ook jij je een miskraam krijgt. Ik zit er nu middenin… Heb vanochtend het vruchtje verloren.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat we snel weer zwanger mogen worden!! (en dat het dan goed gaat)

Liefs,
    Dory

#4159276 Quote

hey lieve Mamadani!!!!

Wat erg!!!! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen!!
    Ik wens jou en je gezin enorm veel sterkte de komende tijd!!!

Liefs en een knuff

#4159337 Quote

Nou meiden, wat erg voor jullie! Ik wens jullie allen heel veel sterkte en dat het ook voor jullie gauw weer mag lukken.

Liefs mamajo

#4159442 Quote

Hoi mamadani,
    Wat erg om te lezen dat het bij jou ook mis is. Mijn zwangerschap is helaas ook afgebroken. Ik herken helemaal wat je schrijft, het ene moment voelt het onwerkelijk dat je zwanger bent en ben je zielsgelukkig en dan is het ineens voorbij wat ook weer heel onwerkelijk voelt. Ik kan me voorstellen dat je niet bent gaan werken. Ik ben ook een dag van mijn werk thuisgebleven en dat heeft me toch goed gedaan, ook al kan je aan niets anders meer denken. Het heeft me enorm geholpen dat ik er over kon praten en ook op dit forum mijn verhaal kwijt kon.

Ik wens jou, en natuurlijk de andere dames die hetzelfde meemaken, heel veel sterkte met alles en ik hoop dat we allen snel weer zwanger zullen worden.

Liefs,
    Fairy

#4159488 Quote

Hallo,

Ik ben vorig weekend weg geweest en bedacht me dat ik vandaag wel weer eens bij kon gaan lezen op de mamaclub. Ik zit hier met kippenvel te lezen over het verdriet dat hier de afgelopen dagen heeft rond gewaaid,

Iedereen heel veel sterkte en geluk voor de toekomst.
    Al lijkt dat nu nog even ver weg.

Wendy

#4159543 Quote

Heel veel sterkte.
    En hopelijk wordt je snel weer zwanger.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct