Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403828 Goed Nieuws

• Auteur

Ik heb maandag nog gepost dat ik verplichte rust moet nemen ivm een veel te hoge bloeddruk. Nou, vandaag weer een half uur aan de CTG gelegen en echo gehad. De pilletjes zijn al aangeslagen: ik had een zeer goede bloeddruk! Meerdere metingen gedaan in het half uur. De max lag rond de 140/78 ongeveer. Meermaald rond de 120/63 geweest! In vergelijking met maandag waar de hoogtste rond de 178/106 lag, is deze perfect!
    Ons meissie maakt het goed: goed gegroeid en is weer druk aanwezig! Heerlijk!!! De pilletjes én de rust doen dus zeer goed. Nog steeds verplicht rusten en niet meer an het werk, maar nu om dit resultaat te behouden. Maandag weer terug voor de zekerheid voor weer een half uurtje CTG.

Ik ben opgelucht!!!

#4159191 Quote

Hee,

wat fijn zeg !!! Das echt supernieuws… Weet je waar je het voor doet (en ook fijn om even te horen dat je goede gevoel klopte)

Geniet ervan!!!

Natasja

#4159203 Quote

Oooh, das goed nieuws! Heerlijk om je kleine lekker te voelen spartelen….

#4159386 Quote

Fijn voor je gefeliciteerd!!!

#4159564 Quote

Goed nieuws zeg!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct