Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403865 Even Een Intiem Vraagje

• Auteur

Maareh, mijn poes hangt bijna tot halverwege mijn knieen en is ook waanzinnig gevoelig. Hebben jullie daar ook zo’n last van?
    Het was al wat gevoelig down there, maar de laatste paar dagen… ik weet niet hoe ik moet zitten 😉

Ik kan me toch niet herinneren dat bij de eerste dit ook zo speelde…

#4159222 Quote

tis bij mij idd wel wat opgezetter en gevoeliger….wel in positievere zin voor mn man hahaha kan geen genoeg krijgen…. hahaha

maar vind het zelf nog meevallen qua dikte kan gewoon nog normaal zitten met benen over mekare enzo

#4159223 Quote

Praat me er niet van.
    Als ik opsta dan is het net alsof mijn schaamlippen zich vol zuigen met vocht. Het lijken dan wel balonnen die elk moment kunnen knappen.
    Het voelt heel erg raar.
    Ik vroeg me ook al af wat dit betekende.

Liefs Petra

#4159226 Quote

nou afgezien van het feit dat het flink opgezwollen is down under, heb ik er verder geen last van eigenlijk.

Het is niet de druk die je voelt van een ingedaald kindje?

#4159229 Quote

Die van mij is ook vreselijk opgezet!!!
    En ook ik heb flinke pijn iedere keer in m’n poes. Echt zulke flinke steken dat ik niet eens weet hoe ik moet gaan zitten, lopen of liggen. Heb dat bij me eerste ook echt helemaal niet gehad. Moet morgen naar de vk toe en was van plan om er indd even naar te vragen. Kijken wat die ervan zegt.

Liefs marielle

#4159247 Quote

ja hier nog een met de zelfde klachten!

#4159251 Quote

voelt wel opgezet en soms steken erin. dinsdag toen ik dacht de slijmprop te verliezen voelde het ook heel rauw van binnen…
    Verder niks…

#4159503 Quote

Hahaha, dat is ook erg he? Dat je hem niet kunt zien! Hahaha. Wil toch ‘netjes’ mijn bevalling in hihi.

#4159405 Quote

hahaha ik zie m niet meer dus weet niet hoe mn lippen nu hangen LOL….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct