Hi,
Kan me voorstellen dat je wilt dat je kindje doorslaapt! Hier op het cb zeiden ze ook met 10 weken slapen ze allemaal door. Nou niet dus, met 10 weken en 1 dag zat ik gewoon nog 1 of soms 2x met de fles. Na een tijdje werd het steeds later en kon ik het ook rekken door m iedere keer z’n speen te geven. Maar weet niet of jou kindje die heeft. En zo hebben we iedere keer gerekt tot het ochtend was. En nu slaapt hij door. Nu komt hij soms nog wel ’s nachts (toevallig afgelopen nacht) omdat hij gisteravond veel gespuugd had. Dan ga ik 1x naar m toe en als hij dan blijft huilen krijgt hij een fles. Dit komt gelukkig maar zelden voor (mag ook wel, hij is intussen bijna 6 maanden…).
Succes ermee! En ik hoop dat hij snel doorslaapt.
Groetjes!
Ps. ik deed met 2,5 maand ook al proberen of hij wat rijstebloem kon hebben. Eerst in de ochtend geprobeerd of hij er geen kramp van kreeg en dan in de laatste fles. Hielp ook wel met doorslapen! Ze zeggen dat het eigenlijk niet mag, geeft verstopping e.d. maar als je het probeert en je kindje heeft geen last dan gewoon doen:-)