Hoi meiden,
Ik vindt het fijn dat we toch even kunnen “praten” hier, en misschien dat anderen er van kunnen leren.
Gisteravond ben ik eerst de stolsels kwijt geraakt, brrrr raar gevoel. Later kwam het vruchtzakje met hopelijk het vruchtje er uit. Heb nu al veel minder last van bloed verlies en voel me redelijk goed, qua lichaam. Ik mag maandag afwachten als het bloed verlies weg is of veel minder is dan hoef ik niet terug te komen. Ander staat er een afspraak voor dinsdag voor de zekerheid.
@ littleprincess
Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent om naar het ziekenhuis te moeten. Ik ben erg opgelucht dat bij mij alles er uit is (gaan we maar van uit).
Ik vond dit al een nare ervaring en naar een ziekenhuis gaan maakt het voor het gevoel erger.
@ Dory
Mijn vriend is een beetje verslagen. We kunnen er goed over praten en dat voelt erg goed. Ik kan me voorstellen dat het voor hem zo onwerkelijk moet zijn.
Ik geniet er nu erg van om lekker tegen elkaar aan te zitten elkaar vast te houden zonder iets te hoeven zeggen, want we weten wat er door ons heen gaat.
We hopen natuurlijk snel zwanger te raken,
en gelukkig heeft de VK ons verzekerd de volgende keer meteen een echo met 8 weken te mogen maken. En niet hoeven te wachten met 9 á 10 weken. Het is een leuke meid en kan altijd even mailen of bellen, een pluim voor haar.